fbpx

Krof, na katerega se čaka v gneči tudi po eno uro

The Doughnut Vault, majhna ''krofarnica'' na majhnem vogalu majhne ulice v Chicagu izdeluje krofe, za katere se je treba že zgodaj postaviti v vrsto.

Pozabite na cupcakes-e (kolačke), sedaj so najbolj vroč kulinarični posladek – krofi! Krofi so nekaj najbolj običajnega in tradicionalnega in morda ravno zato – čeravno nimamo babice, ki bi nam cvrla sveže – je tako težko najti dober krof. Če si že pri nas res dober kupljen krof zasluži aplavz, kaj je šele v Ameriki. A izziv rodi presežke in eden izmed njih je The Doughnut Vault.

The Doughnut Vault je majhna ”krofarnica” na majhnem vogalu v Chicagu, kjer krofe cvre glavni in slavni slaščičar Patrick Addison. Vsak dan sveže in vsak dan samo od 800 do 1000 kosov. Prodajati jih prično zjutraj in ko poidejo, svoja vrata The Doughnut Vault zapre do naslednjega jutra, običajno je to že pred dvanajsto.

In kaj je tako posebnega na teh krofih? Zagotovo k priljubljenosti nekaj doda tudi dejstvo, da se je treba potruditi, da ga dobimo v roke. A vendarle gre za trabalho de arte, gre za nebesa z luknjo, kot so nekje zapisali. Vsako jutro cvrejo sveže in vsak teden ponujajo šest različnih okusov in eno dnevno ponudbo. Pri samih okusih, kot pravi Addison, ne gredo v ekstreme in ostajajo pri klasiki, kjer so uspešni. No, pa vendarle so pistacijeva ali kostanjeva glazura, ingverjevo testo, dodatek kokosa, ananasa in mandljev nekaj več kot klasičen krof z marelično marmelado.

Telefone The Doughnut Vault nima, ima pa spletno stran, Twitter in Facebook, kjer Addison stranke redno obvešča o gneči pred trgovinico in ponudbi. Trenutno je na njihovi spletni strani zapisano, da naslednji teden delajo bučkine krofe vsak dan in vedno znova. Tudi vas mika, da bi odleteli po enega?

Mais Informações

Mais informações em:
thedoughnutvault.tumblr.com

Próximo
repolho roxo

Com você desde 2004

A partir do ano 2004 pesquisamos tendências urbanas e informamos diariamente nossa comunidade de seguidores sobre as últimas novidades em estilo de vida, viagens, estilo e produtos que inspiram com paixão. A partir de 2023, oferecemos conteúdo nos principais idiomas globais.