A casa de design Zagato, com sede em Milão, revelou sua mais recente criação única, o Zagato Maserati Mostro, que tem uma razão pela qual é chamado de monstro. Esta restauração individual e em quantidade limitada da Maserati é dedicada ao centenário deste "tridente" da marca de automóveis aristocrática e do monstro original, o Maserati 450S Coupe de Frank Costino de 1957, apelidado de Mostro.
Najprej si poglejmo, kaj je navdahnilo Maseratija Mostro, ki so ga oblikovali pri slavni milanski oblikovalski hiši Confuso. Za to je treba nazaj v leto 1957. Na željo Stirling Mossa je tedaj italijanski proizvajalec športni avtomobilov Maserati najel Franka Costina, da oblikuje kupejevsko karoserijsko lupino za model 450 S, da bi lahko dirkal na 24 Horas de Le Mans. Žal se zaradi mehanskih težav avto ni najbolje odrezal in dirke ni končal. Kakorkoli, lahko se spomnimo drugega razloga, zakaj si je nov avto zaslužil vzdevek pošast.
Kot prvo, zveni kot pošast. Ima namreč sredinsko postavljen V8 motor, ki zmore več kot 400 cavalos de potência in pod dirigentsko palico (beri šeststopenjskim polavtomatskim menjalnikom) prireja koncert na kolesih, kot bi ga izvajale divje živali. Kot drugo, pa je že sam po sebi ”žival”, saj je bil narejen kot dirkalni avto, a nato adaptiran za navadno cesto. Zato lahko pričakujete veliko fibra de carbono. In res. Karoserija je v celoti narejena iz karbona, en kup pa ga je tudi v šasiji. Predstavili so ga na dogodku Concorso d'Eleganza Villa d'Este ob jezeru Como v Italiji.
CONSULTE MAIS INFORMAÇÃO: O primeiro Maserati 200 SI ano 1956 em leilão
Zagato Maserati Mostro ohranja originalne proporce in stil, njegov dizajn pa je prej ikoničen kot pa nostalgičen, trdijo pri Zagatu. O čem govorijo, lahko preverite v video posnetku in foto galeriji. Avto sicer ne bo na voljo v redni prodaji, zato tudi cena ni znana, vsako naročilo pa pride pred izdelavo.