Podobno kot njihovi bavarski konkurenti tudi v Mercedesu pridno razvijajo "zelene" avtomobile. Nedavno so v svoji tovarni na ameriških tleh začeli s serijsko izdelavo SUV-terenskega avtomobila ML 450 Hybrid, ki ga poganja Atkinsonov V6 3,5-litrski bencinski motor z 205 kW in dva elektromotorja, zaradi česar govorimo o t. i. ...
Podobno kot njihovi bavarski konkurenti tudi v Mercedesu pridno razvijajo “zelene” avtomobile. Nedavno so v svoji tovarni na ameriških tleh začeli s serijsko izdelavo SUV-terenskega avtomobila ML 450 Hybrid, ki ga poganja Atkinsonov V6 3,5-litrski bencinski motor z 205 kW in dva elektromotorja, zaradi česar govorimo o t. i. dvonačinskem (angl. two-mode) hibridu; njegova končna moč je 250 kW. Srce novega hibridnega pogona je menjalniška enota z dvema elektromotorjema, tremi planetnimi menjalniki in štirimi sklopkami, kar omogoča, da se moč razdeli na električno in mehansko pot, zaradi česar postane elektromotor uporaben tudi pri višjih obremenitvah, npr. na avtocestah in ne le v mestnem prometu. Delovanje tega zapletenega pogonskega sistema nadzoruje hitri računalnik, ki sproti prilagaja delovanje sistema razmeram na cesti. Tako hibridni ML vedno speljuje zgolj “na elektriko”. Izjema je odločen pritisk na pedal za plin, ko sistem dodatno aktivira še bencinski motor. Tudi manevriranje, npr. pri parkiranju, poteka “na elektriko”. Med križarjenjem po avtocesti sistem preklopi na bencinski motor. Delovanje sistema lahko voznik spremlja na informacijskem zaslonu. Kljub hibridni tehnologiji avtomobil še vedno ponuja enako mercedesovsko udobje in dinamiko kot “običajni” ML.