fbpx

Os 20 anúncios mais virais de 2014

A Unruly Media compilou mais uma vez uma lista dos anúncios em vídeo mais virais do ano, fortemente influenciados pela Copa do Mundo da FIFA. Portanto, não é de se surpreender que anúncios com temática de futebol dominem o topo, enquanto os "merdas" se misturaram, como sempre, com assinantes, aqueles com cunho social e motivacional, e pegadinhas.

Viralni oglasi so sanje vsakega oglaševalca in SP v nogometu je bila kot po meri, za izstrelitev produkta v ”zaslonosfero”. Trend leta 2014 je zato močno športno obarvan, kar pa je v letu olimpijskih iger in omenjenega SP-ja pričakovano. Malce manj, da gre vse na račun slednjega. Na vrhu lestvice ni namreč nobenega oglasa, ki zadeva zimske olimpijske igre, kar je presenetljivo, po drugi strani pa ne, ker je futebol najpomembnejša postranska stvar v življenju z najširšo bazo navijačev, ki so v primeru OI razdrobljeni med discipline in zato nujno ne posedujejo istih strasti.

CONSULTE MAIS INFORMAÇÃO: Os 14 piores anúncios de carros de todos os tempos

Še eno dokaz tega. Na seznam se je prebil tudi oglas s Super Bowl (ameriški nogomet) vsebino, ki se je znašel na 4. mestu. Kdo se je zvrstil na stopničke, pa preverite v nadaljevanju.

20. KLM: “Lost And Found Service”

Število deljenj: 670,401

19. P&G: “Pick Them Back Up”

Število deljenj: 688,364

18. BBC: “God Only Knows”

Število deljenj: 725,867

17. John Lewis: “Monty the Penguin”

Število deljenj: 770,187

16. CoorDown: “Dear Future Mom”

Število deljenj: 804,082

15. Volkswagen: “Eyes on the Road”

Število deljenj: 805,766

14. Število deljenj: FCKH8: “Potty-Mouthed Princesses Drop F-Bombs for Feminism”

Število deljenj: 813,436

13. Disney (Frozen): “Let It Go Singalong”

Število deljenj: 896,324

12. Save the Children: “Most Shocking Second a Day Video”

Število deljenj: 973,164

11. Castrol: “Footkhana: Neymar Jr. v Ken Block”

Število deljenj: 1.05 milijona

10. DTAC: “The Power of Love”

Število deljenj: 1.1 milijona

9. Thai Life Insurance: “Unsung Hero”

Število deljenj: 1.29 milijona

8. Nike: “Winner Stays”

Število deljenj: 1.43 milijona

7. Always: “Like a Girl”

Število deljenj: 1.48 milijona

6. Wren: “First Kiss”

Število deljenj: 1.55 milijona

5. American Greetings: “World’s Toughest Job”

Število deljenj: 1.89 milijona

4. Budweiser: “Puppy Love”

Število deljenj: 1.98 milijona

3. Nike: “The Last Game”

Število deljenj: 2.15 milijona

2. Twentieth Century Fox (Devil’s Due): “Devil Baby Attack”

Število deljenj: 2.15 milijona

1. Activia: “Shakira – La La La (Brazil 2014) ft. Carlinhos Brown”

Število deljenj: 5.82 milijona

Com você desde 2004

A partir do ano 2004 pesquisamos tendências urbanas e informamos diariamente nossa comunidade de seguidores sobre as últimas novidades em estilo de vida, viagens, estilo e produtos que inspiram com paixão. A partir de 2023, oferecemos conteúdo nos principais idiomas globais.