Cinderela. Ouviu, viu e experimentou tantas vezes, mas é sempre interessante. A estréia clássica certa e não menos moderna está chegando ao Ljubljana Puppet Theatre.
Po svetu kar mrgoli različic Cinderela, od opernih do gledaliških in televizijskih Pepelk. Vse se dogaja okrog deklice, ki se ji je godila krivica, na koncu pa je bila poplačana z ljubeznijo princa.
Prvi je zgodbo o Pepelki zapisal Charles Perrault, za njim pa še Irmãos Grimm. Osnovna zgodba je podobna, le da je v Perraultovi verziji Pepelko za na ples opremila dobra uma fada, e no outro uma árvore, ki ga je Pepelka posadila na grobu svoje matere. Različica z dobro vilo po Charlesu Perraultu je bila tudi osnova za Disneyevo pravljico, ki je poskrbela za številne deklice po vsem svetu, ki sanjajo o Pepelki in njenem princu.
Sodobni časi prinašajo sodobne različice, vendarle so stereotipi iz prve Pepelke že malce zastareli. Roald Dahl je napisal različico odločne e neodvisne Pepelke, ki se srečno poroči s pridelovalcem marmelade. V različici, ki premierno prihaja na oder Lutkovnega gledališča Ljubljana pa bomo spoznali zgodbo o Pepelki v režiji Ivane Djilas, ki je ravno prav klasična in nič premalo sodobna.