Najnovejša drama Matjaža Zupančiča je nagrajena z lanskoletno Grumovo nagrado. Žirijo je prepričala kot spretno napisano besedilo, ki s preprostimi primeri spregovori o globalni sliki sveta. Drama pripoveduje o Jožefu Kotniku, ki se odpravi v nakupovalni center Shocking Shopping, da bi kupil kruh in pol piščanca. ...
Najnovejša drama Matjaža Zupančiča je nagrajena z lanskoletno Grumovo nagrado. Žirijo je prepričala kot spretno napisano besedilo, ki s preprostimi primeri spregovori o globalni sliki sveta. Drama pripoveduje o Jožefu Kotniku, ki se odpravi v nakupovalni center Shocking Shopping, da bi kupil kruh in pol piščanca. Z obiskom postane petdesettisoči obiskovalec nakupovalnega centra. Za obljubami o številnih ugodnostih, popustih, posebnih nakupih, spretnimi marketinškimi potezami, članstvi in formularji se Jožefu naenkrat odpre svet v zakulisje nakupovalnega centra, kjer stvari postajajo vse bolj bizarne, strašljive in krute. Tema se lahko zdi že uporabljena, morda celo predvidljiva, a je po mnenju komisije Grumove nagrade vsekakor obveza za ljubitelje odrov.