fbpx

Um esloveno disfarçado de famoso licor de ervas

Člana žirije Anže Herbst in Aljoša Bagola sta čestitala zmagovalcu.

O licor de ervas mais popular impressionou com uma série limitada de 10.000 garrafas em uma imagem renovada. A busca por uma nova solução criativa envolveu um número extraordinário de jovens designers que criaram soluções inspiradoras para o rótulo casual dos populares bitters. O júri especializado escolheu como vencedora Domna Kalina, que se tornou a primeira eslovena a disfarçar uma garrafa do licor de ervas mais famoso do mundo. A série limitada estará nas prateleiras a partir de 23 de março.

Najbolj znani zeliščni liker je na družabnem dogodku v Ljubljani na ogled postavil prve steklenice omeje serije. Gre za 10.000 steklenic, katere krasi kreativna rešitev Domna Kalina, ki je na minulem oblikovalskem natečaju najbolj navdušila strokovno žirijo. Zmaga ni bila lahka, saj je imela žirija, pod vodstvom Anžeta Herbsta iz G3 Spirits, zahtevno nalogo. Oblikovalske presežke so izmed 200 prijavljenih del izbrali Tjaša Kokalj, modna poznavalka in manekenka, Sašo Radović, art direktor in Aljoša Bagola, kreativni direktor. Po besedah slednjega bi lahko izpostavili vsaj pet ustvarjalcev, ki so dosegli zelo visok kreativni standard in si zagotovo zaslužijo dodatne pozornosti. »Tovrstni natečaji so hvaležni za pregled ustvarjalnega utripa na sceni« je še dodal Bagola.

Zmagovalec Domen Kalin.
Zmagovalec Domen Kalin.

Žirija je v oblikovalski rešitvi Kalina, ki je sicer študent arhitekture, prepoznavala visoko dodano vrednost, uporabnost in močno povezanost z izhodišči. Žirantka, Tjaša Kokalj je o zmagovalnem delu povedala, da gre za podobo, ki je »netipična, nevsiljiva pa vendar z vsemi obveznimi komponentami, ki govorijo o zeliščnem likerju.«

Na ogled najboljših deset del

Zbrana oblikovalska srenja in znani medijski obrazi so si z zanimanjem ogledali razstavo najboljših desetih del, ki se jim je uspelo prebiti v finalni izbor. Družabni dogodek v ljubljanskem LP baru je minil v kreativnem duhu, saj so se imeli mladi oblikovalci priložnost družiti s številnimi pretkanimi mački iz oblikovalskega sveta.

Obiskovalci so si z zanimanjem ogledali razstavljena dela vseh desetih finalistov.
Obiskovalci so si z zanimanjem ogledali razstavljena dela vseh desetih finalistov.

Nova podoba je všeč tudi oblikovalki čevljev Alji Novak Viryent: ki je prav tako sodelovala na oblikovalskem natečaju. “Super je. Zdi se mi zelo inovativna, moderna, sodobna, takšna za današnji čas,” nam je dejala Alja, ki bi grenčico prepoznala po steklenici in podobi jelena.

Na prodajnih policah od 23. marca

Zmagovalec natečaja se je veselil zmage. “Občutki so res super! Najbolj sem se veselil, da bom videl končni izdelek na steklenici in prodajnih policah.” nam je povedal Domen Kalin. Študent arhitekture se je na natečaj prijavil, da bi se malo zamotil med študijem. “To je bil eden redkih natečajev pri nas in prijavil sem. Zmaga me je prijetno presenetila, saj je bil to moj prvi profesionalni natečaj,” je še dodal. In kje je dobil idejo za dizajn? “Kot bodoči arhitekt veliko delam s črtami, blizu pa mi je tudi minimalizem. Iz tega sem dobil idejo,” nam je povedal Domen, ki tudi sicer po kultni grenčici rad poseže.

Prve tri nagrajence sedaj čaka izlet in ogled tovarne zeliščnega likerja v mestu Wolfenbüttel ter obisk prestolnice nočnega življenja Berlin. Vsi ljubitelji kultne grenčice pa lahko svojo najljubšo pijačo v omejeni seriji na prodajnih policah najdejo še pred velikonočnimi prazniki.

Com você desde 2004

A partir do ano 2004 pesquisamos tendências urbanas e informamos diariamente nossa comunidade de seguidores sobre as últimas novidades em estilo de vida, viagens, estilo e produtos que inspiram com paixão. A partir de 2023, oferecemos conteúdo nos principais idiomas globais.