fbpx

O BMW X6 de sucesso de mercado no primeiro aperto de rugas

O motor de arranque do segmento SUC ou cupê utilitário esportivo BMW X6 chegará às estradas em dezembro, renovado e tecnicamente aprimorado. Devido às suas dimensões um pouco maiores, oferecerá um pouco mais de espaço para passageiros da segunda fila e bagagem, e a transmissão automática de oito marchas e tração nas quatro rodas xDrive serão sempre padrão. Versões 30d, 50i e X50d disponíveis inicialmente.

Tudi notranjost je zelo natančna kopija tiste v X5, zahvaljujoč nekoliko večjim meram, pa je nekaj malega več tudi prostora, predvsem za potnike v drugi vrsti in prtljago.
Tudi notranjost je zelo natančna kopija tiste v X5, zahvaljujoč nekoliko večjim meram, pa je nekaj malega več tudi prostora, predvsem za potnike v drugi vrsti in prtljago.

Po BMWjevi nomenklaturi je X6 začetnik segmenta SAV ali sports activity coupe, ki združuje visoko nasajenost na kolesa suvov z bolj športno podobo in linijo karoserije. V bistvu pa gre lza X5 z nekoliko bolj položno linijo strehe, ki v drugi vrsti odžre tudi nekaj prostora za tam sedeče potnike in nekaj litrov v prtljažniku.

Kozmetična prenova prinaša pričakovano podobo sprednjega dela, prvič videno pri novi generaciji modela X5, medtem, ko je bok dobil nekaj pritiklin serij 4 in pa 3 GT. Zadek pa je dobil osveženo podobo svetil, ki izgledajo predvsem…modernejše.

Tudi v potniški kabini največ novosti prihaja iz prej omenjenega X5, vključno z armaturno ploščo, ki je praktično identična. Porta-malas je kljub le kozmetični prenovi pridobil 10 litrov in sedaj v osnovni postavitvi meri 580-litrov, pri podrtju sedežne klopi, pa je prirastek še večji in sicer 75-litrski, izkupiček pod črto pa 1.525 litrov uporabnega prostora.

CONSULTE MAIS INFORMAÇÃO: Vision gran turismo – o carro de corrida virtual da BMW

Razloge za to gre iskati v nekoliko daljši karoseriji, kar sicer na oko ni tako prepoznavno, ampak meter pokaže 32 mm več v dolžino in 6 mm več v širino, v višino pa ga jepo novem za 33 mm več kot pred prenovo. Kljub dodatnim milimetrom, pa je masa za 10 kilogramov nižja kot pred tem, še bolj pomembno kot to pa je dejstvo, da je sedaj relação de peso med prednjo in zadnjo oso popolno, se pravi da znaša 50:50.

Pri nas bo novi X6 naprodaj v decembru, malce pred tem pa bodo zanj znane tudi cene, ki se naj ne bi pretirano spreminjale. Takrat bodo na voljo tri različice, pri katerih bosta vedno serijski osemstopenjska prestavna avtomatika in štirikolesni pogon xDrive, motorne različice pa bodo naslednje: 30d, 50i in pa M50d. Prvo poganja 3,0-litrski dizelski agregat, ki razvije 190 kW (258 KM), “osnovnega” bencinarja poganja 4,4-litrski V8, ki zmore 331 kW (450 KM), višek ponudbe pa bo sprva pomenila različica M50d, ki jo poganja 3,0-litrski triturbo dizel, ki pod pokrovom skriva 280 KW (381 KM).

Kasneje pa bodo ponudbo podkrepile še različice: 35i,s 225 kW ali 306 KM največje moči, 40d, ki bo pod pokrovom skrivala 230 kW ali 313 KM ter seveda tudi super zmogljivi X6 M, ki bo prav tako pridobil na moči, ki naj bi znašala občutno preko 550 KM.

Prvič pri tem modelu pa bodo na voljo tudi trije paketi opreme: básico brez imena, xLine in M sport, ki bodo tako kot pri ostalih manjših modelih bavarske znamke izžarevali eleganco ali športnost tega modela.

Com você desde 2004

A partir do ano 2004 pesquisamos tendências urbanas e informamos diariamente nossa comunidade de seguidores sobre as últimas novidades em estilo de vida, viagens, estilo e produtos que inspiram com paixão. A partir de 2023, oferecemos conteúdo nos principais idiomas globais.