fbpx

Znanost razkrila: to so leta, ko se ženskam največ s….!

Znanstveniki so odkrili: to so leta, ko bi se ženske spolnosti predajale skoraj vsak dan!

Saj veste, včasih imamo več volje za spolni odnos, včasih manj… Znanstveniki z univerze v Teksasu (Austin) pa so odkrili, da se ženske najraje predajajo spolnosti med 27 in 45 letom! Želja naj bi bila takrat tako zelo izražena predvsem zato, ker naj bi jim začela tiktakati biološka ura. Ženske v teh letih se ne samo predajajo spolnosti pogosteje, ampak poročajo tudi o večjem številu spolnih fantazij, ki so intenzivnejše kot poprej. Te pa se ne nanašajo nujno na obstoječega partnerja. Prav tako so bolj pripravljene na “one-night stande” e em priložnostni spolni odnos. Z menopavozo se želja po spolnosti manjša.

Za primerjavo: moški čutijo največjo potrebo po spolnosti v najstniških letih, nato pa se ta želja umiri in ostaja približno enaka do konca življenja. Spolno aktivni pa so tudi v svojih 70.

Ženske čutijo največjo potrebo po spolni aktivnosti med 27 in 45 letom.
Ženske čutijo največjo potrebo po spolni aktivnosti med 27 in 45 letom.

Izsledki raziskave o spolni aktivnosti žensk veljajo tako za samske ženske kot tudi za ženske v vezah oziroma poročene ženske. Prav tako naj na to ne bi vplivalo dejstvo, ali je ženska že mama ali pa še ne.

Zakaj so ženske spolno aktivnejše v srednjih letih?

Raziskovalci te študije, ki je bila objavljena v Journal of Personality and Individual Differences, navajajo da gre za čisto evolucijske razloge. Ženske veliko lažje zanosijo v začetku svojih 20., in zato pravzaprav ne potrebujejo veliko spolne aktivnosti. Proti 30. letu se soočijo s kruto realnostjo: vedno težje in težje bo zanositi. In zato naj bi ženske na to odgovorile tako, da iščejo več in več spolne aktivnosti.

Com você desde 2004

A partir do ano 2004 pesquisamos tendências urbanas e informamos diariamente nossa comunidade de seguidores sobre as últimas novidades em estilo de vida, viagens, estilo e produtos que inspiram com paixão. A partir de 2023, oferecemos conteúdo nos principais idiomas globais.