由于智能手机的虚拟键盘以及多人同时参与对话的可能性,短信成为 Y 一代年轻人中最流行的移动通信方式。如果发短信是年轻人最常用的手机功能,那么为什么管理者会对不接电话的年轻 Y 一代员工感到恼火呢?他们给出了5个不接听电话的合理理由。
Pravi razlog, zakaj se milenijska generacija 分别 generacija Y ne oglaša na telefonske klice, je, ker so po njihovem mnenju klici neproduktivni. Bolj natančno: telefonski klici so …
阅读更多: 更好地管理时间的有用技巧
1. Moteči
Telefonski klic lahko zmoti delovni tok in preusmeri pozornost drugam ter oddalji od dela. Sporočila pa mladim omogočajo, da nanje odgovorijo v času, ko skačejo od ene dokončane naloge k drugi.
2. Domišljavi
Oseba na drugi strani slušalke pričakuje, da nemudoma izpustiš delo iz rok in se posvetiš njenim nalogam. Vsaj tako domnevajo predstavniki generacije Y, ki imajo raje pasivno komunikacijo, ki se ne odvija v realnem času, torej dopisovanje.
3. Nepotrebni
Pisanje sporočil ali e-pošte te prisili, da pomisliš, kako svoje misli ubesediš. Tako učinkoviteje sporočamo najpomembnejše informacije.
4. Neučinkoviti
Neodgovorjeni klici in lovljenje primernejšega trenutka za opravljanje klica so lahko stresni, medtem ko 90 % vseh prejetih SMS-sporočil preberemo v prvih 3 minutah.
5. Dolgotrajni
Strokovnjaki pravijo, da se lahko sprva mišljen 5-minutni telefonski klic po vseh začetnih pozdravih, vmesnem klepetu in poslavljanju hitro razpotegne v 23-minutnega. Pri tipkanju in branju sporočil se izognemo nepotrebni izmenjavi nepomembnih informacij in se osredotočimo na bistvo sporočila.