fbpx

5 razlogov, zakaj se mladi generacije Y ne oglašajo na telefon

Zaradi virtualne tipkovnice pametnih telefonov in možnosti sodelovanja več oseb pri pogovoru naenkrat je pisanje sporočil med mladimi generacije Y najbolj priljubljen način mobilne komunikacije. Če je dopisovanje najbolj uporabljena funkcija mobilnih telefonov med mladimi, zakaj se potem nadrejeni jezijo nad mladimi zaposlenimi generacije Y, ki ne dvigujejo slušalke? Navedli so 5 smiselnih razlogov za neodzivanje na klice.

Pravi razlog, zakaj se milenijska generacija oziroma generacija Y ne oglaša na telefonske klice, je, ker so po njihovem mnenju klici neproduktivni. Bolj natančno: telefonski klici so …

PREBERITE ŠE: Koristni nasveti za boljše upravljanje časa

1. Moteči

Telefonski klic lahko zmoti delovni tok in preusmeri pozornost drugam ter oddalji od dela. Sporočila pa mladim omogočajo, da nanje odgovorijo v času, ko skačejo od ene dokončane naloge k drugi.

Mladi generacije Y raje odpisujejo na sporočila kot odgovarjajo na telefonske klice
Mladi generacije Y raje odpisujejo na sporočila kot odgovarjajo na telefonske klice

2. Domišljavi

Oseba na drugi strani slušalke pričakuje, da nemudoma izpustiš delo iz rok in se posvetiš njenim nalogam. Vsaj tako domnevajo predstavniki generacije Y, ki imajo raje pasivno komunikacijo, ki se ne odvija v realnem času, torej dopisovanje.

3. Nepotrebni

Pisanje sporočil ali e-pošte te prisili, da pomisliš, kako svoje misli ubesediš. Tako učinkoviteje sporočamo najpomembnejše informacije.

Pisno komuniciranje se jim zdi bolj učinkovito
Pisno komuniciranje se jim zdi bolj učinkovito

4. Neučinkoviti

Neodgovorjeni klici in lovljenje primernejšega trenutka za opravljanje klica so lahko stresni, medtem ko 90 % vseh prejetih SMS-sporočil preberemo v prvih 3 minutah.

5. Dolgotrajni

Strokovnjaki pravijo, da se lahko sprva mišljen 5-minutni telefonski klic po vseh začetnih pozdravih, vmesnem klepetu in poslavljanju hitro razpotegne v 23-minutnega. Pri tipkanju in branju sporočil se izognemo nepotrebni izmenjavi nepomembnih informacij in se osredotočimo na bistvo sporočila.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.