与之前的车型相比,雪铁龙 SUV C5 Aircross 完全不同。它不再是豪华轿车或旅行车的车身设计。目前只有这款车具有 SUV 车身形状,但它代表了汽车行业增长最快的细分市场。新来者提供什么?
经过三代之后,最强大的Leon告别了西雅特标志,以新创建的CUPRA Leon品牌出现。它将提供掀背车版本和旅行车版本(Sportstourer),并且历史上首次还提供插电式混合动力版本。
Od leta 1999 ima Dodge Viper večjega in ''zlobnejšega'' brata American Club Racer aka ACR, ki s svojo pošastno mašino hodi po tanki meji legalnega (t.j. dirkalnika za navadno cesto). Kar imate pred seboj namreč ni le najbolj ekstremni Viper, ki so ga uzrle vaše oči, 2016 Dodge Viper ACR je eden najbolj ekstremnih avtomobilov nasploh. Čeprav ga lahko zapeljemo na običajne ceste je narejen za dirkališča. Kaj ga izda? Samo poglejte velikansko zadnje krilce. Pri 285 km/h ustvari eno tono potisne sile k tlom!
随着电动雪铁龙 e-C3 的推出,雪铁龙承诺的不仅仅是一款电动汽车,它还为每个人带来了电动出行的承诺。这是一辆不仅对环境友好,而且对您的钱包有利的汽车。最贵的将在20,000欧元以下。
Cupra 品牌推出了一款名为 Born 的紧凑型全电动汽车。它与大众 ID.3 设计在同一平台上,配备三种不同功率的电动机和三种不同尺寸的电池组。
一只几乎听不见的猫驶上了斯洛文尼亚的道路。如果早些时候我们可以将她的“呼噜声”识别为内燃机的隆隆声,那么现在我们可以将她的沉默识别为准备攻击——这是一只野猫准备追逐并展示它所知道的一切的时刻。当捷豹 I-PACE 启动时,我们不会感到寒冷!
当您想到 MINI 时,您可能会想到那辆曾经统治伦敦狭窄街道的可爱小汽车。好吧,忘了那张照片吧。新款 MINI Cooper EV 已面世,准备带您进入电动未来,同时又不失其传统。这是电动 MINI Cooper 2024。
Ferrari nas bo na ženevskem avtomobilskem salonu razvajal z novo poslastico- Ferrari F8 Tributo. Tributo predstavlja naslednjo evolucijsko stopnjo Ferrarija 488 GTB in kot nakazuje njegovo ime, izreka poklon dosedanjim uspešnim Ferrarijem.
Najnovejši Ferrari SF90 Stradale je naravnost neverjeten, njegove zmogljivosti pa še kako impresivne – 1000 konjskih moči, štirikolesni pogon in priključni hibrid: vse to najdete v najnovejši hibridni hiperšportni zverini Ferrari SF90 Stradale.
Novi Fiat 124 Spider je dvosedežni športnik, za katerega je Fiat ''skočil v posteljo'' z Mazdo. Dostopni roadster seksi oblin je duhovni navdih poiskal pri slovitem predhodniku, arhitekturnega oziroma tehničnega pa pri legendarni Mazdi MX-5. Ponaša se s samosvojo lupino, ki bo pritegovala poglede in s katero bo nadaljeval Fiatovo zgodbo avtomobilov ''zgoraj brez''. Nam je novi Fiat 124 Spider všeč, kaj pa vam?
8 let vse od leta 2007 pri blagovni znamki Fiat niso bistveno posegali v reinkarniranega Fiat 500, a je z leti prišel tudi tenutek prve resnejše prenove, ki prinaša rekordnih 1900 sprememb. Takšnih, da jih na zunaj opazi le vešče oko, vendar pomembnih za uspeh 500-ice v prihodnosti. Italijanske umetnine se vendarle ne sme spremeniti preveč! Ker je taka kot je - več kot odličena!