来自媒体、公关、IT、音乐、商业、创新等各领域、各行业的国内外知名人士齐聚一堂,将再次丰富周末媒体节这一最大的区域性会议的热闹氛围。因此,9 月 22 日至 25 日,在罗维尼老烟草厂的场地内,以 #SAMOPRIDI 为口号的周年纪念周末周末 15 将接待 Yossi Melman、最伟大的国际安全专家、经济专家 Vuk Vuković 和最年轻的 TED 等人。议长加达贾·瓦利。
Ustvarjalno, oglaševalsko in medijsko druženje skozi več kot 35 predavanj, razprav in panelov bo radovednim obiskovalcem ponudilo nove izkušnje in znanja, predvsem po zaslugi izjemnih karier in dosežkov letošnjih predavateljev. Kakšne skrivnosti skriva temačni svet vohunjenja in kaj pomeni skrb za mednarodno varnost, najbolje ve cenjeni izraelski novinar in publicist 约西·梅尔曼, ki se bo z Igorjem Alborghettijem, odgovornim urednikom revije tednika Express pogovarjal v intervjuju z naslovom »Kaj se lahko naučimo od Mossada?« in s tem odprl Weekend program.
Nikola Dešković, ustanovitelj prvega internetnega podjetja AutoScout 24, ki se ukvarja s promocijo in oglaševanjem rabljenih avtomobilov, bo spregovoril o ključnih korakih za učinkovit začetek poslovanja in uspešno krmarjenje v podjetniških vodah, medtem ko bo Alan Sumina, ustanovitelj in direktor Nanobita – hrvaško podjetje za razvoj videoiger iz Zagreba, predstavil pomen in vpliv mobilnih iger.
Aktualnih gospodarskih trendov se bodo dotaknili 武克·武科维奇, ki bo spregovoril o vroči jeseni in recesiji, ki nas čaka leta 2023, zakaj WEB 3.0 velja za digitalno prelomnico pa bo povedal Filip Dragoslavić, soustanovitelj Solrise, blockchain podjetja. Sodelovala bosta tudi Nikola Škorić, direktor podjetja ElectroCoin, katerega poslanstvo je preprost, hiter in zakonit nakup in prodaja kriptovalut, ter Ida Pandur, generalna direktorica NEAR Balkans Hub.
Ena najvznemirljivejših zgodb na Weekend.15 bo zagotovo pogovor med Nikolo Pavešićem iz Infobipa in Michaelom Seldenom iz Fineless Foods, enega najzanimivejših prehrambno tehnoloških start-upov na svetu. V sklopu Weekenda.15 bodo razglasili zmagovalce domačega tekmovanja start-up podjetij Food Tech v organizaciji Infobipa, Maistra in Peperminta, ki se je začelo maja na Weekend Food Festivalu.
Pod okriljem Weekenda tudi letos poteka festival Golden Drum (Zlati boben), ki nagrajuje najboljše ideje, najuspešnejše kreativne ekipe in spretne posameznike, ki so učinkovito uresničili inovativne ideje in s tem pustili pečat v oglaševalski industriji, letošnja glavna tema festivala pa je Rebuilding Connection (Obnova povezave). Ob tej priložnosti bo občinstvo imelo priložnost spoznati Ghado Wali, najmlajšo TED govorko, ki zastopa regijo MENA (države Bližnjega vzhoda, severne Afrike in okrog nje), in prvo arabsko oblikovalko, ki je govorila na sedežu Unesca v Parizu. V Rovinju bosta nastopila tudi 法比奥·塞德尔, direktor globalnega kreativnega razvoja pri Meti, odgovoren za svetovne kampanje za prestižne znamke, kot so Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger in Quest, ter Jason Romeyko, globalni izvršni kreativni direktor in poslovni partner podjetja Serviceplan International, ki je bilo razglašeno za neodvisno mrežo leta v Cannesu 2022.