数字 #205 带来购物学。我从营销大师马丁·林德斯特罗姆(Martin Lindstrom)和他的《购物学》一书中借用了这个术语,该书试图回答我们为什么实际购买以及我们如何做出购买决定的问题。促使交易者卖出和买家买入的心理杠杆是什么?为什么原则上两个完全相同、功能相同的产品会导致客户做出完全不同的购买决策?
城市杂志 v verigi nakupnih odločitev igra posrednika – torej medij, ki je zaradi svoje zasnove najprimernejši za vsebinsko oglaševanje, tisto oglaševanje, ki kupcu podzavestno sugerira – kupi me. Pa je prav tako? Funkcija brezplačnika po poslovnem modelu ne more biti drugačna, temveč usmerjena prav v partnerstvo z oglaševalci. To brezplačniku omogoča preživetje in obstoj ter možnost, da poleg vsebin s komercialno in marketinško konotacijo poskuša prinesti tiste pozitivne in sproščene zgodbe iz svojega okolja, zaradi katerih je tisk tako zelo pomemben medij. Pomemben za naročnika, oglaševalca, saj ujame kupca v popolnoma drugačnem stanju zavedanja vsebine. Ni motenj, ni šumov, elektronske pošte ali tečnih videooglasov. Kupca oglas ujame pri času, posvečenem le njemu, našemu magazinu in skodelici kave. Priznajmo si! V tisku vsak od nas oglasu nameni pozornost – 5 sekund – 10 sekund – zadosti in prav toliko, da se oglas vtisne v podzavest. In prav ta pozornost, ki so jo dokazale raziskave v tujini, velike oglaševalce, kot je 可口可乐, vrača v tiskane medije. A kaj ko v naši državi vse poteka nekoliko počasneje in v zamaknjeni realnosti. Ljudje v medijskih agencijah pa velikokrat delajo proti toku raziskav in tovrstnih ugotovitev, predvsem zaradi spleta različnih interesov. A to je zgodba za kdaj drugič. Za neko drugo kolumno, na nekem drugem papirju in mediju.
V letu 2016 se City Magazine podaja na pogumno in samostojno pot, saj smo se ustvarjalci revije odločili, da z osebnim tveganjem prevzamemo blagovno znamko in s skupnimi močmi in elementi socialnega podjetništva začrtamo in tudi tlakujemo novo pot našemu brezplačniku. Ta na trgu ostaja unikum, največji brezplačnik po številu izvodov in distribucijskih lokacij. Z največjim “lifestyle” spletnim portalom 城市杂志.si, namenjenim tako ženski kot moški populaciji, ter novim “lifestyle” projektom 享乐主义.si, ki bo luč sveta ogledal tudi v tisku, a šele v sredini prihodnjega leta.
城市杂志 tako v novo leto vstopa močnejši kot kdaj prej, z novo vizijo, prenovljenim dizajnom in vsebinsko strategijo.