意大利建筑师卢卡·阿涅利 (Luca Agnelli) 对过去着迷,他的工作室专门生产定制自行车。除其他外,他还用坦克制造了它们,但最近他用雪铁龙 2CV 或 spačka(1949-1990)制造了它,我们亲切地称这种流行的雪铁龙两匹马模型,它动员了许多斯洛文尼亚人,也生产了在科佩尔的西莫斯,甚至更早的托莫斯。他将其面具与同样著名的货运三轮车 Doniselli Duomo 的后部结合起来,创造了 2CV Paris 电动三轮车,这将让所有铁杆复古迷们欣喜不已。
Citroëni 2CV so večinoma izginili s cest. Slovite spačke zdaj vidimo le še na kakšnih srečanjih ljubiteljev starodobnikov. A Luca Agnelli je poskrbel, da spaček na ulicah živi dalje, resda v nekoliko drugačni obliki.
Dvokonjski avtomobil je v letih svojega obstoja (1949–1990) doživel številne izvedbe, a takšne še ne. Reinkarniral se je kot kolo, tricikel, če smo natančni, pod pokrovom pa ne skriva motorja z 2 KM, pač pa zmogljiv električni motor.
阅读更多: Bultaco Brinco – električno gorsko kolo, ki prekaša ‘kroske’
Če sprednji del predstavlja nedotaknjena maska modela iz leta 1980, zadnji del tricikla pripada znamenitemu tovornemu triciklu iz Italije znamke Doniselli Duomo 从当年 1929.
Tricikel, ki je ‘lepljenka’ dveh legend cest in ulic, sliši na ime 2CV Paris 并驾驶它 36 V/250-vatni motor, ki ga napaja Panasonicova baterija 36 V/10 Ah.
Poleg motorja se je pod dvižno masko našel prostor tudi za 行李舱, kolo pa ima tudi prednje LED-žaromete, šest prestav, spredaj bobnaste in zadaj disk zavore, originalno Citroënovo prednje vzmetenje in znamenit Brooksov sedež. Če želite, ga lahko naročite.