意大利建筑师卢卡·阿涅利 (Luca Agnelli) 对过去着迷,他的工作室专门生产定制自行车。除其他外,他还用坦克制造了它们,但最近他用雪铁龙 2CV 或 spačka(1949-1990)制造了它,我们亲切地称这种流行的雪铁龙两匹马模型,它动员了许多斯洛文尼亚人,也生产了在科佩尔的西莫斯,甚至更早的托莫斯。他将其面具与同样著名的货运三轮车 Doniselli Duomo 的后部结合起来,创造了 2CV Paris 电动三轮车,这将让所有铁杆复古迷们欣喜不已。
Citroëni 2CV so večinoma izginili s cest. Slovite spačke zdaj vidimo le še na kakšnih srečanjih ljubiteljev starodobnikov. A Luca Agnelli je poskrbel, da spaček na ulicah živi dalje, resda v nekoliko drugačni obliki.
![Spaček živi dalje kot tricikel.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2016/10/screen-shot-2016-10-21-at-9.50.23-am-660x440.png)
Dvokonjski avtomobil je v letih svojega obstoja (1949–1990) doživel številne izvedbe, a takšne še ne. Reinkarniral se je kot kolo, tricikel, če smo natančni, pod pokrovom pa ne skriva motorja z 2 KM, pač pa zmogljiv električni motor.
阅读更多: Bultaco Brinco – električno gorsko kolo, ki prekaša ‘kroske’
Če sprednji del predstavlja nedotaknjena maska modela iz leta 1980, zadnji del tricikla pripada znamenitemu tovornemu triciklu iz Italije znamke Doniselli Duomo 从当年 1929.
![Tricikel 2CV Paris je ohranil nedotaknjeno masko modela Citroën 2CV iz leta 1980.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2016/10/screen-shot-2016-10-21-at-9.51.56-am-660x440.png)
Tricikel, ki je ‘lepljenka’ dveh legend cest in ulic, sliši na ime 2CV Paris 并驾驶它 36 V/250-vatni motor, ki ga napaja Panasonicova baterija 36 V/10 Ah.
Poleg motorja se je pod dvižno masko našel prostor tudi za prtljažni prostor, kolo pa ima tudi prednje LED-žaromete, šest prestav, spredaj bobnaste in zadaj disk zavore, originalno Citroënovo prednje vzmetenje in znamenit Brooksov sedež. Če želite, ga lahko naročite.