fbpx

5 trendov za športna oblačila, ki jih morate poznati v letu 2021

S črnimi pajkicami in belo športno majico sicer ni nič narobe, vendar je čas, da po skoraj enem letu vadbe za domačimi štirimi stenami, poskrbite za športna oblačila, ki bodo vredna objave na Instagramu. Tu je 5 največjih trendov, ki nam jih športna oblačila prinašajo v letu 2021.

1. Nekoliko drugačni topi

Majice s stanjšanjim hrbtnim delom (t.i. “racerback”) so preteklost. Letos so v trendu podporni športni topi, ki poskrbijo, da med vadbo ne potrebujete majice. Pisani in asimetričnih oblik bodo vašemu športnemu videzu dodali seksapil in igrivost.

2. Športna oblačila za vsestransko uporabo

Ko govorimo o športnih oblačilih za vsestransko uporabo, imamo v mislih tiste kose oblačil, za katera niti vaš nadrejeni ne bo posumil, da nosite nekaj, kar je namenjeno telovadbi. Pri izbiri bodite pozorni na detajle, ki niso značilni za športna oblačila.

3. Ohlapne pajkice

Vračajo se špotne pajkice, ki smo jim nekoč rekli “joga hlače”. Že lani jeseni smo te hlače opazili pri nekaterih Instagramerkah in kot kaže postajajo spet pravi trend. To je odlična možnost aktivnih oblačil za ljudi, ki ne marajo posebej oprijetih hlačnic.

4. Pajkice, ki poudarijo zadnjico

Le kdo bi se obremenjeval s počepi, če pa si lahko privoščite športne pajkice, ki bodo vašo zadnjici podarile obliko, na kateri se bo ustavil marsikateri poželjiv ali zavisten pogled? To vprašanje si postavljajo številne uporabnice TikToka, ki so videle te pajkice z Amazona. Če bi tudi ve rade brez napora pokazali svojo “breskvico”, priporočamo izbiro med spodnjimi modeli na Amazonu.

5.黄色

Živahno rumena je popoln protistrup za dolgočasje v prostem času. Zato zamenjajte svoj osnovni črni top za tistega v rumenem odtenku kalifornijskega sonca in vaši endorfini bodo takoj začeli delati. Kot ena izmed Pantonovih barv leta 2021 je ta odtenek potrjen tudi s strani modnih strokovnjakov, vendar menimo tudi, da bo ta odtenek naredil čudeže za izboljšanje vašega razpoloženja.

更多信息

文章可能包含附属链接。

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。