fbpx

6 个迹象表明你们的关系正在经受考验,可能很快就会结束

Foto: Kenzie Kraft / Unsplash

你是否忽视你的伴侣并相信你们之间的沉默可以解决所有问题?你是否在你的行为和言语背后撒谎和隐藏?你在作弊吗?

Nezvestoba je ena izmed stvari, ki bo zamajala temelje vsakega odnosa ali ga popolnoma uničila. Vendar poleg varanja obstaja še veliko težav, ki lahko zmotijo ​​ljubezensko harmonijo.

1. Laganje in skrivanje stvari pred partnerjem

Če partnerju 你在说谎, da bi zaščitil njegove občutke, lahko skrivanje težav povzroči izgubo zaupanja. Če skrivate nekatere podrobnosti, ker mislite, da bi ga lahko prizadeli, je bolje, da s tem prenehate. Raje zgradite dober partnerski odnos, v katerih lahko partnerju poveste vse.

2. Zanikanje nežnosti in pozornosti

Pomanjkanje nežnosti bo na drugi strani povzročilo sum, da je nekaj narobe. Sčasoma se bo ta sum spremenil v velik problem, ki tako kot laganje vodi do pomanjkanja zaupanja.

3. Tiha zamera

Skrivanje pravih čustev pred partnerjem ni dobro za zvezo. Dlje, ko nezadovoljstvo zadržujete zase, večje so možnosti, da bo to razlog za razhod.

Foto: Jade Scarlato / Unsplash

4. Zavračanje kompromisov

Močna stališča do določene teme so lahko znak odločnega značaja, težava pa nastane, ko en partner noče slišati argumentov in želj druge strani ter noče pristati na kompromis. Posamezniki, ki stvari počnejo izključno “na svoj način” in niso pripravljeni na kompromise, so dejansko v razmerju sami s seboj.

5. Pokroviteljski ton

Takšen ton nima prostora v kakovostnem odnosu. Oholost ene strani kaže, da je njihov cilj, da so v močnejšem položaju, kar pa nikakor ni znak zdravega partnerstva. Takšno vedenje ne samo, da uniči samozavest druge osebe, temveč tudi razkrije občutek manjvrednosti pri osebi, ki uporablja ta ton.

6. Bivanje v zvezi iz napačnih razlogov

Želite razdreti odnos, vendar si ne upate, ker vas skrbi mneje drugih ljudi? Mislite, da je slab odnos boljši, kakor da bi bili samski? Ne glede na to, kateri scenarij vam je najbližji, ostati v razmerju, ki vam ne ustreza, ni pošteno ne do vas ne do vašega partnerja.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。