过去几年,越来越多的传言称,在电动汽车销量方面,大众汽车将很快超越美国特斯拉。毕竟,他们拥有多个汽车品牌(大众、奥迪、保时捷、西雅特、斯柯达),此外还有更多的车型选择,毕竟还有几家生产电动汽车的工厂。您认为这足以接管领导权吗?
Vprašanje, ali bo 大众汽车 prehitel 特斯拉, ni tako enostavno, kot se morda zdi na prvi pogled. Pavšalno in skozi palec, bi lahko v trenutku izstrelili, da bo temu tako, za bolj tehten odgovor pa se je potrebno podrobneje seznaniti s številkami. V prvem četrtletju leta 2021 je Tesla izdobavila 241.300 avtomobilov, Volkswagen pa je v enakem obdobju prodal 122.100 električnih avtomobilov. S pomočjo preteklih obdobij, si lahko ustvarimo sliko prodajnih številk enega in drugega proizvajalca.
Kot je razvidno iz grafa, ima Tesla še vedno ogromno prednost pred koncernom Volkswagen, ki se Tesli ni približal niti toliko, da bi jo lahko resno ogrozil. Volkswagen se Tesli vsekakor približuje, a v povprečju še vedno proda okoli 50% manj električnih avtomobilov kot Tesla. Po pregledu podatkov lahko sklepamo, da Volkswagen še ne bo tako kmalu ogrozil Tesle, vsaj v letu 2022 še ne. Na rezultate bodo seveda vplivala tudi zaprtja delovnih mest zaradi pandemije in pomanjkanje polprevodnikov.
Prodajne številke s konca leta 2021 in prve polovice 2022 bodo boljši pokazatelj, koliko se je Volkswagen že uspel približati Tesli. V tem trenutku je za napovedi 还为时过早, moramo pa upoštevati, da imajo pri Tesli že skoraj pripravljeni dve novi tovarni, ki bosta sposobni proizvesti veliko število električnih avtomobilov.