越来越多的汽车主动安全系统在与手动变速箱配合使用时出现问题或至少性能有限。在这种情况下,这是否意味着手动变速箱的终结是完全恰当的,不是吗?
Nobenega dvoma ni, da je varnost za volanom na prvem mestu. A morda se bomo ravno zaradi te varnosti, primorani odpovedati še vedno izredno priljubljenim ročnim menjalnikom. V zadnjem času so vedno bolj priljubljeni hibridni in električni avtomobili, ki so v večini na voljo le s samodejnim menjalnikom, prav tako pa je vedno več avtomobilskih znamk, predvsem premijskega razreda, ki ročnih menjalnikov, razen v redkih izjemah, sploh ne ponujajo več. Izjema ostajajo 袖珍的 mestni 汽车, v katerih ročni menjalnik še vedno prevladuje.
Ročni menjalnik je največji ″sovražnik″ sistema za 制动 在 sili. V primeru da avtomobil zavre v sili in voznik ob tem ne pritisne na sklopko pravičasno, se bo avtomobil ugasnil, s tem pa tudi vsi ostali asistenčni sistemi, ki bi morda lahko še prispevali k dodatni varnosti po zaviranju v sili. Prav tako lahko pozabimo na sistem s samodejnim speljevanjem v koloni in zastojih, saj le ta deluje zgolj v povezavi s samodejnim menjalnikom in je opcijsko na voljo pri vse več avtomobilskih znamkah.
Prihodnost bo pokazala, ali bomo ravno zaradi varnostnih sistemov, ostali brez nam tako priljubljenih ročnih menjalnikov. Raziskava Mazde, ki je bila narejena v Kanadi, je pokazala, da so v letu 2016 prodali 19,2% avtomobilov z ročnim menjalnikom, leta 2020 pa le še 6,4%. Ali se tudi pri nas obeta tako korenita 改变, pa bomo lahko videli v naslednjih nekaj 年.