fbpx

Audi A8: mega limuzina, ki masira stopala in vozi sama

Novi Audi A8

Po novi BMW 7 in Mercedes-Benzu razred S je napočil čas še za novega Audija A8. Konkurenti so predstavili avtomobile z novimi naprednimi funkcijami in tehnologijami, ki bodo orali ledino pri posamezni znamki in jih v prihodnje lahko pričakujemo v njihovih avtomobilih. Audi ima tako pred seboj težko nalogo, saj mora dokazati, da še vedno sodi v vrh superlimuzin.

Zunanje oblikovanje je tipično nemško, konservativno. Limuzina ima izredno 干净的线条 in se od predhodnika ne razlikuje pretirano, a vendar dovolj . Največje spremembe je bil deležen prednji del z masko, ki še dodatno izstopa. Novi 奥迪A8 je zrasel v vseh dimenzijah in postaja vedno večji. Na zunaj najbolj opazna sprememba so zagotovo laserske luči. Seveda ne gre za kakšno pogruntavščino v stilu Jamesa Bonda, temveč je to samo dopolnilo že uveljavljenim matričnim 引领-žarometom. S pomočjo laserja se dolžina dolgega snopa poveča še enkrat toliko, sistem pa začne delovati šele nad 68 km/h.

Če zunanjost ne vpije po novosti, tega nikakor ne moremo trditi za notranjost. Voznikov prostor je zdaj v celoti digitaliziran, digitalne števce pa lahko občudujemo v polni HD-ločljivosti 1920 x 720 pikslov. Še večje presenečenje je izginotje večine gumbov z osrednje konzole. Audi prepušča večino upravljanja kretnjam, zaslonom na 触碰glasovnim ukazom. Kljub temu se bo večina funkcij še vedno upravljala in imela dostop prek tipk na volanskem obroču. Funkcij za pomoč vozniku je zelo veliko, pri Audiju trdijo da kar 41. Med njimi najdemo pametni navigacijski sistem, ki se sam uči glede na vozni profil uporabnika. Na voljo imamo nastavitve prikazovalnika 小心 in možnost ponastavljanja kamere in parkirnih senzorjev. Prostorski zvok v Audiju A8 ni novost, je pa novost, da je zdaj prostorski zvok na voljo tudi za zadnje sedeže, ki so prav tako občutno spremenjeni. Zadnji sedež na sovoznikovi strani ima funkcijo hlajenja, gretjamasaže, za piko na i pa je tu še prostor za utrujene noge, ki prav tako omogoča masažo. Žal je slednja možnost na voljo le v podaljšani različici limuzine A8L.

Novi Audi A8
Novi Audi A8

avtopilotnih sistemih se govori že kar nekaj časa in tudi pri Audiju smo veliko slišali o tem, kako naj bi novi A8 vozil sam. Audi zdaj za pregledovanje okolice uporablja laser, ki v sodelovanju z radarji in senzorji nadzira dogajanje okoli avtomobila. S tem zagotavljajo, da takrat, ko se voznik znajde v počasi premikajoči se koloni in ne vozi hitreje od 60公里/小时, lahko A8 popolnoma prevzame nadzor nad vozilom, vozniku pa pri tem niti volana ni treba držati. Avtonomnost pride bolj do izraza pri parkiranju, kjer vozniku sploh ni treba biti v avtomobilu. Sistem je možno aktivirati prek 应用程序 na pametnem telefonu, lastnik pa tako zunaj avtomobila nadzoruje potek parkiranja.

Novi Audi A8
Novi Audi A8

Največja novost pri pogonskih sklopih je zagotovo dejstvo, da bodo odslej vse limuzine A8  imele hibridno tehnologijo. 四轮车 pogon ostaja v igri, za prenos moči na kolesa pa bo skrbel na novo razviti avtomatski 8速 menjalnik tiptronic. Zanimivo je tudi novo vzmetenje, katerega sestavni deli so odslej tudi elektromotorji, ki tako uravnavajo blaženje vsakega kolesa posebej. Vstopna cena v svet Audijeve superlimuzine A8 je 从 90.600 evrov dalje, za še daljšega A8L pa je treba odšteti od 94.100 evrov dalje.

Galerija slik: Novi Audi A8

更多信息

更多信息:
奥迪网站

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。