第一辆可以称为汽车的车辆早在 1769 年就出现了,但由于专家们对此无法达成一致,所以正确的年份是 1885 年,即内燃机出现的年份。与许多发明不同的是,这种汽车不是由个人签署的,而是通过蒸汽动力马车由许多人的贡献促成的。第一辆汽油动力汽车归功于卡尔·本茨(Karl Benz),他在上述一年推出了一种前轮较小、由杠杆控制的三轮车。下面了解谁制造了第一辆斯洛文尼亚汽车,以及哪些汽车标志着上世纪。
哪一个 汽车 so zaznamovali prejšnje stoletje? Gotovo jih lahko naštejete kar nekaj, pa vendar morate biti res dober poznavalec 钢马, da bi znali našteti predvsem tiste iz prve polovice 20. stoletja. In če ste dober poznavalec smučarskih skokov, vam je predobro poznano ime Stanka Bloudka, s katerim povezujemo predvsem planiško skakalnico, t. i. Bloudkovo velikanko, katere rekord (novi in stari) držita 彼得·普雷夫克 in Noriaki Kasai. Če to ve praktično vsak Slovenec, pa ne ve vsak, da Bloudek ni samo sinonim za skoke, saj ni izdeloval le skakalnic. Podpisal se je namreč tudi pod prvi slovenski avtomobil.
Leta 1933 je postal solastnik in konstruktor družbe Automontaža, ki je veljala za najstarejše avtomobilsko podjetje v Sloveniji. Ko je v lastništvo vstopil Bloudek, je podjetje predelovalo avtobuse in izdelovalo karoserijo za tovornjake. V Automontaži je Bloudek nato zasnoval in tudi izdelal prvi slovenski avtomobil, ki je nosil ime 特里格拉夫. Avtomobil z dvotaktnim DKW-jevim motorjem je stal tedanjih 40 tisoč dinarjev, a je žal ostal v fazi prototipa, ki se je javnosti predstavil leta 1934.
阅读更多: 日产Rogue Warrior:为雪而生的SUV
Katera vozila pa so zaznamovala svetovno zgodovino avtomobilizma? Avtomobile, ki so pustili največji pečat v prejšnjem stoletju, si lahko ogledate v nadaljevanju.
Avtomobili, ki so zaznamovali prejšnje stoletje: