fbpx

BMW 220d – 具有真正 Gran Turismo 双门轿跑车基因的小型运动员

上一版中的轿跑车在我们的道路上非常罕见,以至于我们已经可以将其视为异国情调。事实上,该设计表明它只是一个系列 1 安装的后部,这一事实造成了损失,因为很少有人愿意为此支付那么多钱。测试的220d运动性十足,驾驶乐趣十足,只是5.2万的价格让我们深思。

Pri BMWju so se tega zavedli in v skladu z novo generacijo kupejevskega modela na osnovi serije1, ki so mu namenili lastno ime in dvignili številko. In tako se je rodila dvojka, ki so ji namenili samosvoje in predvsem skladneje ter posledično bolj všečno oblikovan nos vozila. S tem so dosegli, da izgleda bolj prestižno, kar je kupcem zagotovo bolj po godu. Sedaj izgleda kot da so z razvojem oziroma obliko začeli popolnoma znova in prav je tako.

Sprednji del naredi vso (potrebno) razliko v primerjavi z enico in roko na srce od te je veliko lepši.
Sprednji del naredi vso (potrebno) razliko v primerjavi z enico in roko na srce od te je veliko lepši.

Enako všečen je tudi zadek, ki ponovno spominja na serijo 4 或者至少 večje modele bavarske znamke. Drugačna zgodba pa je v notranjosti, kjer sta si oba sorodna modela na moč podobna, ampak roko na srce tu spremembe niti niso bile potrebne. To pa zato ker je notranjost tako enice kot sedaj serije2 pričakovano moderno, obenem pa prinaša pričakovano zmes elegance in športnosti.

Paket sport še podkrepi športno poslanstvo

Slednja stopi še bolj v ospredje pri paketu opreme sport line, dodatno pa lahko lastnik športnost podkrepi še s športnim volanom in prednjima sedežema, ter voljnim usnjem in zaključki v obliki šivov v rdeči barvi. Takšna notranjost deluje zelo prestižno, čeprav nekoliko temno. Še raje kot ta volan bi na njegovem mestu videli M-špotni volan, ampak vrtenje že tega brez črke M je v veliko veselje, saj je glede natančnosti in informativnosti v samem vrhu. Enako dobro se odrežeta tudi osemstopenjska prestavna avtomatika 和系统 prilagajanja vozne dinamike, kjer način eco pro drugače odličnemu motorju še vedno preveč poreže krila.

阅读更多: BMW serije2 cabrio – bavarski “kupejček” odvrgel trdno streho

V drugo vrsto se zahvaljujoč dovolj velikim vratom vstopi dovolj enostavno, je pa res, da to zahteva veliko prostora na parkirišču. Pogrešali smo tudi podajalce pasu, se pa prednja sedeža s pritiskom na tipko lepo odmakneta in pred potniki druge vrste zazeva lepa odprtina, ki olajša vstopanje. V drugi vrsti je pričakovano veliko prostora ampak le 为两个人, ki morata za dovolj udobno potovanje biti največ srednje rasti.

Voznikov delovni prostor in armaturna plošča so znani že iz enice in v veliki meri spominjajo na tiste v večjih bavarskih modelih, kar ji lahko štejemo le v plus. Kakovost materialov in končna obdelava sta na visokem nivoju.
Voznikov delovni prostor in armaturna plošča so znani že iz enice in v veliki meri spominjajo na tiste v večjih bavarskih modelih, kar ji lahko štejemo le v plus. Kakovost materialov in končna obdelava sta na visokem nivoju.

Dodatkov za še eno “enico”

Testnik je imel poleg serijske opreme tudi številne dodatke, poleg tistih, ki smo jih že omenili zgoraj še: 18 palčna lita platišča, prilagodljivo M podvozje, prilagodljive biksenonske luči, tempomat z zavorno funkcijo, variabilno športno krmiljenje, BMW Professional navigacijo, parkirna pomagala in še veliko tega. Vse to pa rezultira v tem, da je cena z 32.600 evrov poskočila na kar 52 tisočakov. Če,lahko osnovno ceno glede na moč motorja in vse ostalo še pohvalimo, pa je 20 tisočakov za vso dodatno opremo absolutno preveč.

Športna prednja sedeža odlično objameta telesi, doplačilu zanju pa znaša zmernih 512 evrov, električno nastavljanje praktično v vse smeri pa dodatnega tisočaka. Usnje pa vas bo olajšalo za 1.660 €.
Športna prednja sedeža odlično objameta telesi, doplačilu zanju pa znaša zmernih 512 evrov, električno nastavljanje praktično v vse smeri pa dodatnega tisočaka. Usnje pa vas bo olajšalo za 1.660 €.

Pod pokrovom se je vrtela vsem dobro znana 2,0-litrska dizelska opcija z oznako 20d na koncu imena, z maksimalno izmerjeno močjo 135千瓦. Motor se je izkazal za več kot dovolj zmogljivega, za pogon 1.465 kilogramov težkega vozila, obenem pa preseneti njegova ekonomičnost. Pri pospeševanju motor hitro poprime za delo in dobro vleče, vse do dizelsko visokih 5.000 vrtljajev, tudi pri bolj dinamični vožnji pa se mu žeja ne povečuje pretirano. Na testu smo z njim porabili med 5,5 in 6,5 litrov, kjer prva številka večja za mirno a ne počasno vožnjo, drugo pa že konkretno mero priganjanja in vožnje v vrtljaje. Večina se bo z njim tako gibala okoli šestih litrov ali malce pod, kar je pohvale vredna številka.

Zadek je tako kot prednji del veliko bolj skladen kot pri prvi generaciji kupeja na osnovi serije1, od slednje pa deluje tudi bolj prestižno (beri: dražje).
Zadek je tako kot prednji del veliko bolj skladen kot pri prvi generaciji kupeja na osnovi serije1, od slednje pa deluje tudi bolj prestižno (beri: dražje).

Odlična vozna dinamika in motor

Velik plus pa gre tudi vozni dinamiki od zmogljivega podvozja in vzmetenja, do odlične naveze motor-menjalnik in prej omenjenega volanskega sistema. Voznik ima vseskozi dober odčutek o dogajanju pod kolesi, čeprav avto zaradi količine moči in tudi navora zahteva veščega voznika. Ob pretiravanju vajeti prevzame odlična, a tudi malenkost živčna elektronika, ki pač ima dokaj težko nalogo krotiti vso to konjenico. Ampak lega na cesti on vozne lastnosti so izredno dobre in zadostijo kupejevski zasnovi vozila. Gledano kot celota je serija2 v primerjavi z enico veliko pridobila in Bavarci so jo od slednje tudi ravno prav odmaknili, da ne izgleda zgolj kot njen “derivat”. Res pa je da se z nizanjem opreme cena še vedno prehitro povečuje in tu zna serija2 izgubljati bitko proti večjim hišnim modelom. Je pa od enako zmogljive štirice, še vedno konkretnih 11 tisočakov cenejša, kar ponovno govori v njen prid.

更多信息

更多信息请访问:
www.bmw.si/serija2

 

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。