鼓励人们领养宠物比购买宠物更好,这并没有错。而且激励方法越好,沟通就越成功。他们在 World For All 上也意识到了这一点,在那里他们准备了一场精彩的视错觉运动,以此激励人们收养宠物。
Da bi ljudje v svoj dom sprejeli kakšnega dodatnega hišnega ljubljenčka, so pri indijski agenciji Word For All pripravili vizualno kampanjo. In pri tem ne bi mogli biti briljantnejši. Gre namreč za 视错觉, ki prikazujejo ljudi v takšnih pozah, da v praznem prostoru med njimi nastane oblika hišnega ljubljenčka. K temu spada še preprost, a močan slogan: There’s always room for more. Adopt. (Vedno je prostor še za enega. Posvojite.)
阅读更多: 你知道狗能读懂你的心思吗?
Medtem ko kreativa, ki so jo ustvarili Amol Jadhav in ekipa pri McCann Worldgroup India, zasluženo žanje pozornost za svojo zasnovo, je prav tako izjemno uspešna pri doseganju svojega cilja in sporočilnosti. Posvojitve so se namreč povečale za kar 150 odstotkov. No, to pa dobro uporabljena ustvarjalnost.
Galerija – briljantne optične iluzije ljudi navdihujejo, da posvojijo hišnega ljubljenčka
更多信息:
worldforall.co