Briljantne optične iluzije ljudi navdihujejo, da posvojijo hišnega ljubljenčka

Ni narobe, če ljudi nekoliko spodbudimo, da je hišnega ljubljenčka lepše posvojiti, kot pa kupiti. In boljša kot je metoda spodbude, bolj uspešna je sporočilnost. Tega se zavedajo tudi pri World For All, kjer so pripravili briljantno kampanjo z optičnimi iluzijami, s katero so ljudi navdihnili, da hišne ljubljenčke posvojijo.

Da bi ljudje v svoj dom sprejeli kakšnega dodatnega hišnega ljubljenčka, so pri indijski agenciji Word For All pripravili vizualno kampanjo. In pri tem ne bi mogli biti briljantnejši. Gre namreč za optične iluzije, ki prikazujejo ljudi v takšnih pozah, da v praznem prostoru med njimi nastane oblika hišnega ljubljenčka. K temu spada še preprost, a močan slogan: There’s always room for more. Adopt. (Vedno je prostor še za enega. Posvojite.)

PREBERITE ŠE: Ste vedeli, da zna pes brati vaše misli?

Kampanja World For All
Kampanja World For All

Medtem ko kreativa, ki so jo ustvarili Amol Jadhav in ekipa pri McCann Worldgroup India, zasluženo žanje pozornost za svojo zasnovo, je prav tako izjemno uspešna pri doseganju svojega cilja in sporočilnosti. Posvojitve so se namreč povečale za kar 150 odstotkov. No, to pa dobro uporabljena ustvarjalnost.

Galerija – briljantne optične iluzije ljudi navdihujejo, da posvojijo hišnega ljubljenčka

Dodatne Informacije

Več informacij:
worldforall.co

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!