电动自行车像雨后的蘑菇一样生长,我们有一种感觉,市场上有适合每个口袋和品味的东西。但这并不完全成立。虽然紧凑型和城市电动自行车很多,但您很难找到电动山地自行车。这并不悲惨,因为有 Bultaco Brinco,一款出色的电动山地自行车,它会让您觉得不需要有多种选择。现场回归品牌的自行车是自行车和越野摩托车的混合体。
电动山地自行车 Bultaco Brinco je teoretično še vedno 山地自行车, polnovzmeteno (uporablja USD-vilice in kolutne zavore), če smo natančni, čeprav se ponaša z 2000-vatnim električnim motorjem, ki lahko kolo poganja do presenetljivih hitrosti. Brinco je motorizirana reinkarnacija nekoč 74-kubičnega dvotaktnega motocikla, s katerim se je španski Bultaco vrnil na sceno in znanje o motociklizmu uporabil na kolesu, ki je hibrid med 踪迹 kolesom in motociklom.
Kot rečeno, se ponaša z motorjem z dvema kilovatoma, ki poganja zadnje kolo,并从中汲取能量 1,3-kilovatne litij-ionske baterije, ki se je oklenila spodnje cevi aluminijastega okvirja. V 生态 方式 vožnje, ki sprošča 800 vatov, vas prepelje 100 kilometrov daleč, tour način, ki porablja 1500 vatov (dosegate lahko hitrosti do 40 km/h), pa 75 km. Pri športnem načinu se sprošča vseh 2000 vatov (polni navor), baterija pa se izprazni po 50 km (popolnoma prazna baterija se napolni v samo dveh urah). Brez poganjanja pedal lahko Brinca priganjate do 60 km/h, kar je za terene, za katere je namenjen, več kot čez glavo. Ko uporabljate lastno moč, si lahko pomagate z devetimi prestavami in sistemom overdrive (ta v praksi podvoji število prestav), medtem ko motor upravljate z ročko, ki je taka kot pri motorjih.
阅读更多: 从 Goričke 到 Piran - Greyp G12S 电动自行车拥有创纪录的自主性
Stoji na 24-palčnih kolesih in skupaj z baterijo tehta 39 kilogramov. Centralna kontrolna enota vas zalaga s podatki o hitrosti, temperaturi motorja, prevoženi razdalji in stanju baterije. Dodate lahko SIM-kartico in vklopite geolokacijsko sledenje. Aktivirate lahko tudi sistem proti kraji. Žal ni poceni, saj je zanj treba odšteti 4800 evrov.
Galerija – električno gorsko kolo Bultaco Brinco:
更多信息:
bultaco.com