克莱斯勒品牌将于 2025 年推出首款电池电动汽车,并计划在 2028 年完全放弃传统内燃机。克莱斯勒 Airflow 概念是对该品牌电动未来和第三级自动系统的一瞥。
这个概念 Chrysler Airflow je osnovan na robustni platformi, ki so jo bodo med seboj delili avtomobili koncerna Stellantis. Po vsej verjetnosti bo Airflow deležen srednje velike platforme, ki bo omogočala od 563 到 643 kilometrov dosega z enim polnjenjem. Airflow bo imel štirikolesni pogon, zahvaljujoč dvema pogonskima moduloma, z močjo 150千瓦 (204 KM), vsak modul pa v sebi združuje motor, prenos in inverter. Po namigovanjih naj bi imel Airflow okoli 400 sistemskih konjskih moči, platforma pa bo dovolj zmogljiva, da bo lahko sprejela tudi močnejše pogonske module.
Produkcijski Airflow bo imel na voljo kopico modernih asistenčnih sistemov, njegov večji poudarek pa bo na 连接性. Strojni del opreme bo usklajen s programskih delom, kar bo omogočalo brezžično nadgrajevanje posameznih sistemov. Na voljo bo kamera, preko katere bodo lahko potniki ali voznik komunicirali z drugimi uporabniki medmrežja ali se udeležili videokonference. V partnerstvu z znamko BMW, bo Chrysler razvijal avtonomne sisteme 第三 度, ki bodo v nekaterih primerih lahko popolnoma nadomestili voznika.
Dizajn je primeren tihemu električnemu pogonu, za katerega lahko rečemo, da predstavlja gracioznega in aerodinamičnega križanca med limuzino in SUV-jem. Dolga medosna razdalja poveča prostor v notranjosti, 22英寸 platišča pa poskrbijo za moderen videz koncepta. Sprednji del popestri Chryslerjev emblem, ki se je spojen z žarometi in sije v nebeško modri barvi. V notranjosti prevladuje bela barva, ki v kombinaciji s strešnim oknom zmanjšuje občutek utesnjenosti. Sedeži so udobni, podobni fotelju, kar še dodatno prispeva k občutku, da sedimo v dnevni sobi in ne v avtomobilu.
LEAS——斯洛文尼亚电动汽车车主
您是电动车新手吗?!您是否对电动汽车感兴趣或只是感兴趣?考虑购买一辆新的电动汽车吗?然后加入 LEAS FB 群组,阅读并分享有关电动汽车的信息。我们正在共同创建最大的电动汽车车主社区!