如果说雪铁龙 Cactus M 概念车是 1968 年雪铁龙 Mehari 的某种继承者,那么雪铁龙 E-Mehari 则是这款传奇车型的纯种现代版本,而不仅仅是其前身的更新版本。这辆车的“客户”可能是最多样化的,因为一方面它是一辆休闲车,另一方面它是由农民和士兵驾驶的“物理学家”。现代衍生产品是一款四座电动敞篷车,散发着新鲜感和与众不同的气息。
雪铁龙 E-Mehari je uživaški model, ki v svet avtomobilizma prinaša val svežine. Gre za barvit, (pre)drzen model v Citroënovem duhu, pisan na kožo vsem, ki iščejo drugačnost in vsem, ki dajo kaj na ogljični vtis. Štirisedežni kabriolet namreč žene elektrika, oblikovno pa sledi zasnovi C-Cactusa, sicer pa na njem kar mrgoli stilskih potez Citroëna- dvonivojske luči, mehke oblike, ”nasmešek” spredaj, … Gre za križanca med SUV-om in avtomobilom brez strehe (zložljiva platnena streha).
阅读更多: 雪铁龙 Cactus M——复兴梅哈里精神的自由主义概念
Na voljo bodo štiri barvne karoserije (modra, oranžna, rumena, bež), medtem ko bo vodoodbojna notranjost (znotraj in zunaj ga je mogoče oprati z vodnim curkom) z oblazinjenjem iz plastificirane tkanine na voljo v dveh barvah (bež in rdeče oranžna). Izbirali boste lahko tudi barvo platnene strehe in sicer med črno in oranžno rdečo.
Citroën E-Mehari je po značaju povsem enak predhodniku. Gre za kabrioleta s snemljivo streho, ki se zapre s sistemom zložljivih bočnih ponjav, da lahko prekrijemo sprednji ali zadnji del, samo stranice ali celoten potniški prostor. A za razliko od predhodnika je E-Mehari 100% 电动, tehnologijo akumulatorskih baterij LMP (litij-polimerna baterija) pa mu je izdelala skupina Bolloré. Te suhe baterije se ponašajo s kapaciteto 30千瓦时 in se lahko pohvalijo z veliko energetsko gostoto in varnostjo uporabe. Omogočajo hitrosti do 110公里/小时 in avtonomijo do 200公里 pri vožnjah v mestu (za izvenmestno vožnjo ima ”kondicije” za 100 km). Polnjenje baterija traja en delavnik, to je 8小时 (na 16-amperskih hitrih postajah tipa Autolib), oziroma 13 ur na 10-amperskih postajah (gospodinjska vtičnica z 10 A). 3,8 metra dolgi Citroën E-Mehari bo v prodajne salone zavil pomladi 2016.
更多信息:
雪铁龙网站