fbpx

City avto test_ Peugeot RCZ 1.6 200 THP

Avtomobilski proizvajalci občasno presenetijo s koncepti, ki že na prvi pogled ne sodijo v njihov običajni asortiman. To bi lahko rekli tudi za Peugeotov športni kupe RCZ, ki sicer nosi levje poteze, a ko se usedeš vanj in prižgeš motor, vse skupaj bolj spominja na prestižni dirkalnik, kakršne snujejo ...

Avtomobilski proizvajalci občasno presenetijo s koncepti, ki že na prvi pogled ne sodijo v njihov običajni asortiman. To bi lahko rekli tudi za Peugeotov športni kupe RCZ, ki sicer nosi levje poteze, a ko se usedeš vanj in prižgeš motor, vse skupaj bolj spominja na prestižni dirkalnik, kakršne snujejo v italijanskem Maranellu ali v nemškem Zuffenhausnu. Športni volan, nizko sedenje v usnjenih sedežih, športno kratka prestavna ročica in dirkaški zvok motorja ter v pravo usnje odeta armaturna plošča botrujejo omenjenemu občutku. Četudi ima njegov bencinski štirivaljnik majhno prostornino (1,6 litra), je zahvaljujoč turbopuhalu še kako odziven in močan (pod pokrovom ima kar 200 ‘konjev’). Temu primerno je bil testni RCZ živahen in vožnja po avtocesti je bila pravi užitek, saj je bilo vedno dovolj moči na zalogi. Oprema testnega avtomobila je bila bogata: navigacijska naprava, gretje sedežev, parkirni senzorji s prikazom na zaslonu in še kaj bi našli. Piko na i je postavila analogna ura na sredini armaturne plošče. Kar pa smo pogrešali, je bila možnost direktnega vklopa iPoda – vgrajeni USB-priključek našega iPoda ni in ni hotel prepoznati. Presenetil nas je tudi za kupeja relativno velik prtljažnik, malo manj pa smo bili zadovoljni z zadnjimi sedeži, kjer je sedenje višjeraslih nemogoče, pa tudi dostop je vse prej kot enostaven. Zanimiv detalj je dvostopenjski zadnji spojler, ki se samodejno odpre pri višjih hitrostih – no, lahko pa ga odpremo tudi s pritiskom na gumb.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。