西雅特 (Seat) 的 Altea 代表了一种有趣的 MPV 方法。如果它也有缩写“XL”,就像我们的测试车 Altea 那样,则意味着有更多的行李空间和乘客舒适度。当我们驾驶它前往巴伐利亚时,我们联想到这是一辆具有运动基因的优秀家用车......
Seatova altea predstavlja zanimiv pristop k enoprostornemu avtomobilu. V primeru, da ima tudi kratico XL, kot jo je imela naša testna altea, to pomeni več prostora za prtljago in udobja za potnike. Odličen družinski avtomobil s športnimi geni je bila naša asociacija, ko smo se pripeljali z njim v bavarsko prestolnico. Prtljažnik, ki ga lahko povečamo z enostavnim zlaganjem zadnjih sedežev, nudi dovolj prostora za prtljago ali športne rekvizite. Testni avtomobil je imel vgrajene tudi vzdolžne nosilce za strešni prtljažnik, vendar zanje potrebujemo posebne nastavke, kar zagotovo ne bo razveselilo lastnikov karavanov, če si bodo priskrbeli alteo XL. Sedeži nudijo udobje tudi na daljših potovanjih, sprednji tudi dovolj bočnega oprijema, ko se v nas prebudi dinamični voznik. Altea ima ravno dovoljšno količino odlagalnih površin, tako za plastenke s pijačo kot za ostale drobnarije. Upravljanje z vozilom in dodatno opremo je enostavno, edinole za nastavitev Bluetootha za prostoročno telefoniranje smo potrebovali malce več spretnosti, a to se zgodi pri večini avtomobilov. Všeč nam je bil njen športni trikraki usnjeni multifunkcijski volan, na katerem upravljamo radio in potovalni računalnik. Vgrajeni 1,9-litrski turbodizelski motor sicer ni sinonim moči, a je še vedno dovolj močan za lahkotno vožnjo po Autobahnu in dinamično ovinkarjenje po podeželskih cestah. Kar se tiče mestne izkušnje z alteo XL, zapišimo, da je bila meram primerna, preglednost iz vozila pa več kot solidna.