fbpx

城市测试:丰田 aygo – X 标志着乐趣所在的城市

丰田 aygo 为城市幼儿细分市场带来了许多新鲜感和色彩,以及高于平均水平的装备,即使是更大尺寸的车型也无法抗拒。多亏了新的底盘,这辆小车现在开得更好了,这使得三缸发动机更加有弹性,这在城市里是最自如的,而且它甚至不保卫高速公路。就价格而言,它与雅力士太接近了。

V segmentu majhnih mestnih avtomobilov se je v zadnjem času konkurenca kar postrojila, s tem pa je tudi vedno manj prostora za napake, vsebina in tehnika pa morata biti prilagojena tipologiji kupcem, ki so večinoma mladi (oz. mlajši).

Nos vozila je razgiban, svetila pa sledijo konturam navidezne črke X. LED dnevne luči so pohvalno serijske, enako tudi tanke 15-palčne pnevmatike na litih platiščih.
Nos vozila je razgiban, svetila pa sledijo konturam navidezne črke X. LED dnevne luči so pohvalno serijske, enako tudi tanke 15-palčne pnevmatike na litih platiščih.

Tem 趋势 他们是 在丰田 zagotovo prisluhnili, saj aygo že na prvi pogled izgleda razgibano, moderno in namenjen mladim in takšnim po srcu. Prednji del riše lepo vidno črko X, ki so jo zarisali s pomočjo vstavkov, ki spominjajo na klavirsko črnino, svetila (tako glavna kot spodnje LED日间行车灯) pa te konture lepo spremljajo. Sprednji del tako ponuja zaokroženo in samosvojo celoto, tako, da ga preprosto ne boste zamenjali za kakšnega od konkurentov.

Z boka je seveda razgibanosti manj, a so tudi tudi oblikovalci namenili športno proti zadku rastočo bočno silhueto in jo podkrepili s 镀铬条 na spodnjem delu bočnih stekel, kar je v tem velikostnem in cenovnem razredu prava redkost. Oglat in oster pa je zadek, kjer ponovno prevladuje črna barva, saj je pokrov prtljažnika v celoti iz v črno barvo odetega stekla, ki ga na vsaki strani obkrožajo pokončni in zašiljeni svetili. Dinamično zaključen pa je tudi odbijač, ki je ponovno odet v kombinacijo črne ion rdeče in navidezno riše črko X.

Glede serijske opreme aygo večkrat preseneti, v to domeno spada tudi električno pomična platnena streha, ki tudi presenetljivo dobro (zvočno) tesni.
Glede serijske opreme aygo večkrat preseneti, v to domeno spada tudi električno pomična platnena streha, ki tudi presenetljivo dobro (zvočno) tesni.

Toyota aygo znotraj prinaša le toliko sprememb, da le stežka govorimo o tem, da gre za facelift ali kozmetično prenovo, ko na mizo dobimo še podatek, da so mu namenili popolnoma novo podvozje in vzmetenje, pa vidimo kako konkretno so se stvari lotili pri Toyoti (in PSA-ju nenazadnje, saj gre še vedno za trojček modelov). Potniška kabina je preprosta in prečiščena, monotonost razbijajo barviti vstavki iz sijoče plastike, ki delujejo všečno, kot celota pa za znamko v vprašanju presenetljivo nemonotono. Merilniki pred voznikom so bolj osnovnega tipa glede velikosti, tisti majhen za vrtljaje je malce nerodno postavljen in včasih zakrit, drugače pa je vse tam kjer pričakuješ in (kar) potrebuješ.

Notranjost je za znamko neznačilno barvita, voznikov sedež pohvalno nastavljiv po višini. Glede opreme aygo zasenči tudi kakšnega številko večjega konkurenta.
Notranjost je za znamko neznačilno barvita, voznikov sedež pohvalno nastavljiv po višini. Glede opreme aygo zasenči tudi kakšnega številko večjega konkurenta.

Na sredinski konzoli “dominira” velik sedem palčni zaslon na dotik, prek katerega upravljaš in prebiraš praktično vse, tudi podatke (pohvalno serijske) vzvratne kamere in navigacijske naprave (slednja zahteva slabih 500€ doplačila). Testni aygo pa je poleg avtomatske klime in pametnega ključa, ponujal tudi vso možno povezljivost, ki je povrhu delovala zelo dobro, na usnjenem volanu pa so tudi tipke audio naprave in za upravljanje s telefonom, ki pa niso osvetljene. Za volanom je tudi tipka omejevalnika hitrosti (škoda da ne premore tudi tempomata).

Sedeža sta simpatična, saj sta naslonjali iz enega dela, grafika deluje mladostno, na stranice pa je pot našla celo imitacija usnja. Glede prostora je v prvi vrsti povsem ok, v drugi zna zmanjkati predvsem za kolena. 树干 je prav tako segmentu in meram primeren, še vedno moti njegova oblika, saj je zelo kratek in globok. Nad njim je domiselna mehka polica, sedeža pred njo pa deljiva po polovici.

168-litrski osnovni prtljažnik je točno takšen (osnovni), konkurenca zna tu ponuditi še občutno več prostora.
168-litrski osnovni prtljažnik je točno takšen (osnovni), konkurenca zna tu ponuditi še občutno več prostora.

Pod strmim pokrovom se je skrival 1.0升三缸, ki ga poznamo že od prej, še vedno pa razvija 51 kW in 95 Nm navora, motorček (ali mlinček) pa se izredno rad vrti v vrtljaje, z njim pa je aygo prav zanimivo poskočen, saj v prvi prestavi doseže praktično 50 km/h, v drugi 80, v tretji pa tudi že 120 km/h in malo čez. To je vozniku vsekakor v pomoč na AC, kjer je ayxgo vsekakor stranski igralec, s pravim voznikom in pravočasnim prestavljanjem pa boste tudi povsem upravičeno zasedali prehitevalni pas. Poraba pri zmerni vožnji se vrti okoli šestih litrov, pri priganjanju pa doseže sedmico, veliko težje pa tudi čez. Izrazito varčevanje pa med merilniki nariše tudi petico, čeprav za kratek čas.

V Aygu se vse "dogaja" na velikem na dotik občutljivem zaslonu. Ta ponuja odlično povezljivost, vzvratno kamero, za dodatnih 500 evrov pa tudi tovarniško navigacijo. Je pa sijoča sredinska konzola občutljiva na prstne odtise.
V Aygu se vse “dogaja” na velikem na dotik občutljivem zaslonu. Ta ponuja odlično povezljivost, vzvratno kamero, za dodatnih 500 evrov pa tudi tovarniško navigacijo. Je pa sijoča sredinska konzola občutljiva na prstne odtise.

Zvočna zatesnitev je meram in segmentu primerna, čeprav na zgornji polovici. V zakup je treba namreč vzeti tudi kakovostno električno pomično platneno streho, ki se razpostira skozi celotno streho vozila. Ko vzamemo v ceno tudi to, vidimo, da je zatesnitev celo zelo dobra. Med pomanjkljivosti štejemo še nekoliko votel zvok ob zapiranju vrat in dejstvo, da sta bočni stekli v drugi vrsti pomični le vstran, preglednost ven pa je skozi manjšo lino omejena.

阅读更多: 丰田 aygo - 致电 X 获取 xtravaganca

Ampak to so malenkosti, ki jih bodo opazili le redki. Mnogo bolj številni pa bodo opazili njegovo okretnost v mestu, skoraj popolno opremljenost, žal pa tudi dejstvo, da tako opremljen sili že v segment, kjer znotraj “hiše” prevladuje yaris, ki ima tudi še mnogo večjo bazo kupcev (tudi zaradi dolgoletnega staleža). Velika večina pa bo 11.460 (oz. 12.075) evrskih “zelencev” raje namenila nakupu prej omenjenega modela, ki je še veliko bolj uporaben, čeprav tudi bolj konfekcijski in manj simpatičen kot aygo. Ampak pri slovenskih kupcih še vedno prevladuje racionalnost in to gre aygu (neupravičeno) na škodo.

在下面的民意调查中 - 投票选出年度汽车创新 - 2015
[总民意调查 id=138905]

更多信息

več informacij o modelu: www.toyota.si/novi-aygo

测试型号价格: 11.460 evrov (osnovni)/ 12.075 evrov (testni)

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。