fbpx

斯洛文尼亚俱乐部会所:我在哪里可以收到需要排队的新社交网络的邀请?

Vse, kar morate vedeti o novem družbenem omrežju Clubhouse!

您可能听说过斯洛文尼亚俱乐部会所,但您不太可能已经加入过。这是因为新的社交网络的声誉在一定程度上是建立在排他性的基础上的。为了进入,您必须获得邀请。你从哪里得到它?

Tukaj je vse, kar morate vedeti o 会所斯洛文尼亚, če se kmalu znajdete v njem.

Kaj je Clubhouse?

Skratka, Clubhouse Slovenija oziroma kar 俱乐部, je zvočna aplikacija za 社交网络. Podjetje jo opisuje kot “novo vrsto družabnega omrežja, ki temelji na glasu in ljudem omogoča, da se pogovarjajo, pripovedujejo, razvijajo ideje, poglabljajo prijateljstva in spoznavajo nove zanimive ljudi po vsem svetu.”

V bistvu lahko vstopite in izstopite iz različnih klepetov na različne teme, vse skupaj je podobno nekakšnemu podcastu v živo. Lahko preprosto poslušate ali pa se odločite, da boste delili svoje misli.

暗示: za več informacij se pridruži Facebook strani 会所斯洛文尼亚, kjer dobiš informacije o vabilih in lokalnih temah! Prav tako lahko slediš posebni skupini na Linkedin – 会所斯洛文尼亚

Vogue je na primer izkušnjo z aplikacijo opisal kot “združevanje pogovorov v živo v obliki podcastov, okroglih miz, priložnosti za mreženje (nekateri ljudje ‘vplivneže’ že nadomeščajo z ‘moderatorji’) v aplikaciji za družabna omrežja, ki posnema interakcije v resničnem življenju.”

Zvok kot tak nikoli ne zapusti aplikacije. To je glavno pravilo: pogovorov ni mogoče snemati in niso shranjeni.

Clubhouse vabila

V kolikor želite več informacij, kako pridobiti Clubhouse vabilo, spremljajte IG račun našega izvršnega urednika Jana Macarola, ki je eden prvih z vabilom te ekskluzivne skupnostI ter redno spremlja in poroča o premikih skupnosti.

JAN MACAROL – IG
JAN MACAROL – LINKEDIN

Kdo uporablja Clubhouse?

Clubhouse uporabljajo tudi zvezdniki. Če se “sprehodite” po aplikaciji, boste morda slišali Oprah, Kevina Harta, Draka, Chrisa Rocka ali Ashtona Kutcherja. Morda celo gostijo klepete. To je na nek način del privlačnosti aplikacije Clubhouse: imate priložnost slišati in celo sodelovati v neokrnjenih pogovorih z znanimi ljudmi. Na Refinery29 so prav 联网 opisali kot glavni razlog za naraščajočo priljubljenost Clubhousa.

Razen zvezdnikov je aplikacija osredotočena na ljudi, za katere meni, da so elitna klientela. Po lanskem lansiranju je namreč aplikacija postala statusni simbol za ljudi iz Silicijeve doline. Celoten sistem povabil so očitno vzeli precej resno. Danes pa omrežje pridno raste. Taylor Lorenz je za New York Times decembra lani poročal, da je imel Clubhouse že 600.000 registriranih uporabnikov in da je dvoril vplivnežem.

Kdo je to naredil aplikacijo Clubhouse?

Aplikacijo sta lani v začetku leta ustvarila Paul Davison in Rohan Seth. Po poročanju CNBC je bila do maja 2020 ocenjena na približno 100 milijonov dolarjev, čeprav je imela takrat le 1.500 uporabnikov.

Kontraverznost okoli aplikacije Clubhouse

Clubhouse se že sooča z zlorabami in s težavami pri moderiranju vsebine. Kot je zapisal Times, se ljudje pritožujejo, da Clubhouse ni dovolj dobro poskrbel za zaščito ljudi pred zlorabami.

The Verge je že julija lani zapisal, da se zdi, da aplikacija nima načrta za moderiranje vsebine, pri Vanity Fair pa so decembra lani napisali članek, v katerem so podrobno opisali pomanjkljivost zvočne narave aplikacije, ki je s tem omogočila, da “postane raj za ljudi, ki se spogledujejo z mizoginijo in rasizmom.” Pri Clubhouse so Vanity Fair odgovorili, da “nedvoumno obsojajo vse oblike rasizma, sovražnega govora in zlorab, kot je zapisano v smernicah in pogojih storitve, ter imajo vzpostavljene postopke za preiskovanje in obravnavanje morebitnih kršitev teh pravil. “

Kako dobite povabilo za Clubhouse?

Trenutno se še vedno ne morete pridružiti omrežju Clubhouse Slovenija brez osebnega povabila trenutnega uporabnika in pa aplikacije za iOS. To se morda zdi preprosto, vendar lahko vsak uporabnik pošlje le dve vabili, ko se prijavi, tako da, če res niste del njegovega ožjega kroga, najverjetneje ne boste imeli sreče.

Bolj ko nekdo uporablja aplikacijo (moderiranje, pogovori v sobah itd.), več povabil dobi, da jih razpošlje. Posledično najbolj angažirani ljudje določijo, kdo se bo pridružil aplikaciji. Če torej želite dobiti povabilo v Clubhouse Slovenija, ne samo, da morate poznate nekoga, ki aplikacijo že uporablja, ampak morate tudi poznati nekoga, ki je tam zelo aktiven in vpliven. Na žalost nimamo vsi Ashtona Kutcherja za prijatelja!

Če uporabljate iPhone, lahko aplikacijo prenesete in si rezervirate uporabniško ime, če vas takšna stvar zanima.

暗示: za več informacij se pridruži Facebook strani 会所斯洛文尼亚, kjer dobiš informacije o vabilih in lokalnih temah! Prav tako lahko slediš posebni skupini na Linkedin – 会所斯洛文尼亚

Aplikcija pa se kljub vsemu opisanemu zgoraj očitno namerava kmalu razširiti na širšo javnost. Pravijo, da tega do zdaj niso storili predvsem iz  dveh razlogov: želijo počasi graditi skupnost in želijo pripraviti funkcije, ki jim bodo pomagale obvladovati večje število ljudi.

Kdor čaka, dočaka!

Za vstop v Clubhouse Slovenija oziroma Clubhouse, boste morali zaenkrat počakati na vabilo.

Clubhouse vabila

V kolikor želite več informacij, kako pridobiti Clubhouse vabilo, spremljajte IG račun našega izvršnega urednika Jana Macarola, ki je eden prvih z vabilom te ekskluzivne skupnostI ter redno spremlja in poroča o premikih skupnosti.

JAN MACAROL – IG
JAN MACAROL – LINKEDIN

更多信息

joinclubhouse.com

暗示: za več informacij se pridruži Facebook strani – 会所斯洛文尼亚, kjer dobiš informacije o vabilih in lokalnih temah!

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。