fbpx

Diane von Furstenberg x H&M HOME:充满趣味的时尚家居系列

照片:H&M 主页

非凡的 Diane von Furstenberg x H&M HOME 系列将于 4 月 16 日起在 hm.com 发售。

Letošnje sodelovanje švedske blagovne znamke H&M 主页 in izbranega oblikovalca, tokrat je to ikonična 黛安·冯芙丝汀宝, raziskuje sinergije med osebnim slogom in interierjem. Ko se Diane von Furstenberg loti opremljanja notranjih prostorov, dobimo izjemno privlačne kose: pisane blazine in volnene odeje, lakirane škatle in pladnje v kontrastno črno-belih barvnih odtenkih, razkošne dišeče sveče, plakate z močnimi sporočili 乃至 mehko haljo za poležavanje po našem domu.

“Edino pravilo za dekoracijo doma je, da dekor odraža to, kdo ste – in da vam je v njem neverjetno udobno,” pravi Diane von Furstenberg.

Belgijska oblikovalka, znana po svojem kreativnem pristopu k barvam in vzorcem, je zaslovela v 70. letih prejšnjega stoletja. Njen najbolj znan modni kos je obleka na preklop, ki je bila prvič predstavljena leta 1974. Ker je enostavna za nošenje in tako vsestranska, jo ženske obožujejo še danes. “Ko sem odraščala, nisem vedel, kaj želim početi, vedela pa sem, kakšna ženska želim biti. Želela sem biti odgovorna ženska. In odgovorna ženska sem postala zaradi obleke. In zaradi te obleke so druge ženske postale odločne,” pravi von Furstenbergova.

黛安·冯芙丝汀宝
照片:H&M 主页

Obleka na preklop je v preteklih letih dobila široko paleto različnih potiskov, od katerih so mnogi tako ikonični kot obleka sama. In zdaj lahko ti potiski vstopijo tudi v vaš dom. Kolekcija Diane von Furstenberg x H&M HOME se tako poigrava z drznimi vzorci in barvami: od leopardjih potiskov in vzorcev zebre v roza in oranžni barvi, slavnih rdečih ustnic s portreta Diane von Furstenberg iz leta 1977 (Andy Warhol) do elegantnega potiska na podlagi njenega podpisa.

“Moja skrivna želja je, da se bo eden izmed kosov znašel v intimi vašega življenja in vašega doma. Ko ga boste pogledali, vam bo pomežiknil – in pomislili boste name,” zaključuje Diane von Furstenberg.

更多信息

hm.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。