Diane von Furstenberg x H&M HOME: igriva kolekcija za stilsko dovršen dom

Foto: H&M Home
Zadnjič posodobljeno: :

Izjemna kolekcija Diane von Furstenberg x H&M HOME bo na voljo od 16. aprila na hm.com.

Letošnje sodelovanje švedske blagovne znamke H&M Home in izbranega oblikovalca, tokrat je to ikonična Diane von Furstenberg, raziskuje sinergije med osebnim slogom in interierjem. Ko se Diane von Furstenberg loti opremljanja notranjih prostorov, dobimo izjemno privlačne kose: pisane blazine in volnene odeje, lakirane škatle in pladnje v kontrastno črno-belih barvnih odtenkih, razkošne dišeče sveče, plakate z močnimi sporočili in celo mehko haljo za poležavanje po našem domu.

“Edino pravilo za dekoracijo doma je, da dekor odraža to, kdo ste – in da vam je v njem neverjetno udobno,” pravi Diane von Furstenberg.

Belgijska oblikovalka, znana po svojem kreativnem pristopu k barvam in vzorcem, je zaslovela v 70. letih prejšnjega stoletja. Njen najbolj znan modni kos je obleka na preklop, ki je bila prvič predstavljena leta 1974. Ker je enostavna za nošenje in tako vsestranska, jo ženske obožujejo še danes. “Ko sem odraščala, nisem vedel, kaj želim početi, vedela pa sem, kakšna ženska želim biti. Želela sem biti odgovorna ženska. In odgovorna ženska sem postala zaradi obleke. In zaradi te obleke so druge ženske postale odločne,” pravi von Furstenbergova.

Diane von Furstenberg
Foto: H&M Home

Obleka na preklop je v preteklih letih dobila široko paleto različnih potiskov, od katerih so mnogi tako ikonični kot obleka sama. In zdaj lahko ti potiski vstopijo tudi v vaš dom. Kolekcija Diane von Furstenberg x H&M HOME se tako poigrava z drznimi vzorci in barvami: od leopardjih potiskov in vzorcev zebre v roza in oranžni barvi, slavnih rdečih ustnic s portreta Diane von Furstenberg iz leta 1977 (Andy Warhol) do elegantnega potiska na podlagi njenega podpisa.

“Moja skrivna želja je, da se bo eden izmed kosov znašel v intimi vašega življenja in vašega doma. Ko ga boste pogledali, vam bo pomežiknil – in pomislili boste name,” zaključuje Diane von Furstenberg.

Dodatne Informacije

hm.com

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Ustvarite si svoj “hygge” kotiček: urbana skandinavska oaza