fbpx

DIY:如何使用空瓶子装饰家居的想法

Foto: James Cousins / Unspalsh

瓶装果汁、酒精饮料、番茄酱、婴儿食品和类似食品通常会被扔进垃圾桶,甚至被扔到不属于它们的地方。

Če želite svoj dom narediti zanimiv in izviren, steklenic ne zavrzite, ampak jih uporabite kot dekoracijo.

Predstavljamo vam nekaj fantastičnih idej, kako uporabljati prazne steklenice, ki bi jih sicer verjetno vrgli v smeti. Namesto odpadkov lahko postanejo okras vašega doma ali vrta.

1. Steklenica kot vaza za rože

Najlažji način za uporabo katere koli steklenice je, da jo spremenite v vazo za rože. Dobro jo operete in namočite, odstranite nalepke.

Če ima steklenica širok vrat, vanjo položite šopek, če ima ozek vrat, kot je recimo steklenica vina, lahko vanjo daste eno rožo. Kombinirate lahko več steklenic različnih oblik in velikosti ter jih spremenite v bogato dekoracijo mize.

2. Steklenica kot skodelica ali vrč

Steklenice s širokim grlom, kot so tiste za mleko ali paradižnikovo omako, lahko spremenite v kozarce. Ta dekoracija je idealna za praznovanja in otroške rojstne dneve.

Operite in odstranite etikete, vanje vlijte sok in položite barvne slamice. Kozarce lahko okrasite tudi z pentljo ali okrasnim trakom, zavezanim okoli vratu, ki je lahko videti zelo elegantno in zanimivo.

Večje steklenice lahko uporabite tudi kot vrč za sok.

3. Steklenica kot kopalniški okras

Če jih napolnite s perlicami, umetnim cvetjem ali barvnimi kamni, bodo steklenice postale eleganten detajl na kopalniški omari ali oknu.


A če jih napolnite z dišečo soljo ali kopeljo, šamponom ali milom za roke, bo navadna steklenička poleg okraskov postala uporaben detajl v kopalnici.

4. Steklenica kot svečnik

Steklenico operite in napolnite s peskom ali kamenčki, okrasite s trakovi ali papirnatimi okraski in vanjo postavite svečo. To naredite z nekaj steklenicami in jih skupaj razporedite po omari ali mizi in dobite izviren okrasni svečnik.

Steklenice lahko tudi pobarvate s stensko ali barvo za steklo in nanjo narišete različne vzorce ali prilepite, ali napišete karkoli.

Imate tudi vi kakšno idejo? Zaupajte nam jo.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。