fbpx

Duhovite skodelice Starbucks

Po tem, ko so oblikovali Starbucks pop up trgovino leta 2012, je japonski oblikovalski studio Nendo zopet strnil vrste z verigo kavarn Starbucks.

Zanj so oblikovali serijo 3 skodelic, ki izhajajo iz klasične bele kave ter dodali grafično podobo na dno skodelice. Zato obrnjena skodelica podaja iluzijo, da je vedno polna. V seriji so tri različice: americano, bela kava ter karamelni macchiato. Skodelice zaobjemajo Starbucksovo filozofijo: pozitiven pogled na svet, skodelica je vedno na pol polna ne napol prazna. Skodelice so na voljo v trgovinah na Japonskem.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。