电动现代 Kona 是首批将电动汽车与越野风格相结合的汽车之一。它在电动汽车中树立了不同的理念,因为现在我们可以行驶更长时间,并且对于普通用户来说,我们有足够的能量来满足日常需求。
乍一看,是的 električna Hyundai Kona ne razlikuje veliko od različic z motorjem na notranje zgorevanje. Elektrificirana Kona bo imela 7 barv karoserije 和 3 barve strehe, 意思是 21 možnih kombinacij zunanjosti. Tu so še 17-palčna futuristično oblikovana platišča, črni vstavki v zadku avtomobila in spremenjen prednji del, ki ima namesto rež za zajem zraka odprtino za priklop na električno omrežje.
Notranjost ponuja novi 7- 或者 8英寸 informacijski zaslon in projekcijski zaslon, ki prikazuje informacije v vidnem polju voznika. Čeprav je tudi notranjost zelo podobna tisti v Konah s klasičnim motorjem, deluje v električni različici še bolj moderno in si jo lahko omislite v črni barvi ali tribarvni kombinaciji sive in modre barve. Kljub bateriji ima električna Kona na voljo 322 litrov prtljažnega prostora, ki se ga lahko poveča na 1114 litrov.
Najpomembnejše pri električni Hyundai Koni je seveda pogonski sklop。我们有可用的 二 bateriji, manjša, s kapaciteto 39,2 kWh, ki je povezana z motorjem s 100 千瓦(136 马力) moči in ima doseg 312 kilometrov. Večja baterija ima kapaciteto 64千瓦时 in motor s 150 kW (204 KM) moči. Doseg, ki ga je mogoče narediti z večjo baterijo, je kar 482公里. Če obe različici polnimo na hitri polnilnici, ki ima 100千瓦 polnilne moči, ju je mogoče napolniti do 80 % 仅仅 54 minutah. Polnjenje z močjo 7,2 kW bo manjšo baterijo napolnilo v 6 urah in 10 minutah, večjo pa v 9 urah in 35 minutah.
Da ima Hyundai Kona poleg vse 现代的 技术 še kopico varnostne opreme in 协助 sistemov, verjetno ni treba posebej poudarjati, seznam dodatne opreme pa je 富有的 že pri osnovni različici električne Kone. Električna Kona z manjšo baterijo je na voljo od 34.800 evrov dalje, tista z večjo baterijo pa od 41.000 evrov dalje. Pri tem je treba poudarit, da subvencija Eko sklada v višini 7,500 欧元, 它不是 všteta v ceno. Električna Hyundai Kona 已经可用 pri trgovcih Hyundai.
Galerija slik: Hyundai Kona Electric
更多信息:
现代网