在众多汽车品牌中,布加迪或许是最独特、最负盛名的,尤其是其古董车,在拍卖会上的价格更是高得惊人。但即使是现代的布加迪汽车,也并非处处都有成长。该品牌的最新产品之一是……
Med avtomobilskimi blagovnimi znamkami je morda prav Bugatti tista najbolj edinstvena in prestižna, še posebej kadar govorimo o njenih starodobnikih, katerih cene na dražbah segajo v nebo. A tudi novodobni bugattiji so avtomobili, ki ne rastejo za vsakim vogalom. Med najnovejšimi izdelki te znamke – ta hip je sicer še na seznamu konceptov – je C16 Galibier, čigar ime so si sposodili pri slovitem prelazu v francoskih Alpah, prek katerega se vsako leto potijo kolesarji na Tour de France. Njegova zunanjost je oblikovana v slogu starih bugattijev – nenazadnje je njegovo ime nosil tudi bugatti iz 30 let prejšnjega stoletja –, uporabljeni materiali pa podobni kot v Veyronu. Galibier je po duši gran turismo, štirivratni kupe po domače, njegova silhueta pa za hip spomni na Porschejevo panamero. Pod dolgim motornim pokrovom skriva hišni 8-litrski W16 motor, ki v duhu okoljske prijaznosti omogoča tudi polnjenje rezervoarja z etanolom. Brutalna moč motorja se prenaša na vsa kolesa in zadošča za končno hitrost 350 km/h. Notranjost je prestiž v pravem pomenu besede. Enostavna, odeta v usnje, z armaturno ploščo iz enega kosa z zgolj dvema centralno postavljenima analognima merilnikoma. Za piko na i je tu še Parmigianijev tourbilion, ki ga je moč odstraniti iz armaturne plošče in nositi kot ročno uro med sprehodom po mestu.