标志的演变反映了品牌或公司故事随时间的演变。如果说有的话,那就是科技公司必须适应、证明自己并应对时代的日益挑战。在科技的世界里,昨天的新鲜事物今天就已是过时的了。这也体现在标志上,一些巨头经历了真正彻底的改变,而不仅仅是表面的改变。看看苹果、微软和其他科技巨头如何应对时代的挑战。
Medtem ko nekateri tehnološki velikani svojega logotipa, ki pooseblja duh in prizadevanja družbe v prihodnosti, niso spreminjali desetletja, so jih drugi menjali kot srajce. Tempo sprememb v tehnologiji je namreč ubijalski in le s spremembami (tudi vizualne podobe) znamke ostajajo relevantne. Seveda obstajajo svetle izjeme.
阅读更多: Penized.com - 阴茎标志改造
例如 国际商业机器公司 velja za eno najbolj prepoznavnih znamk nasploh, čeravno svojega znaka ni spremenil že od davnega leta 1972. Po drugi strani pa je šel Hewlett Packard (HP) na številne ”kirurške” posege od nastanka leta 1939 in na ta način ohranjal ”svež” videz. Zadeve so se ”umirile” šele, ko sta v logotipu ostali zgolj inicialki.
Kaj pa ostali? Verjeli ali ne, tudi nekateri tehnološki velikani so svoje logotipe v svoji relativno kratki zgodovini tako močno spreminjali, da jih z originalnimi logotipi sploh ne bi prepoznali. Greste stavit?