fbpx

Facebook 今天庆祝成立 10 周年 - 以及未来?!

Facebook 今天庆祝其成立 10 周年,这对于科技界来说是一个相当大的时代。如今,很难想象没有这个社交网络的在线社交生活。那么未来呢?

10年 je vsekakor mejnik, pri katerem se bo moral tudi slavni 马克·扎克伯格, 创始人 Facebook-a ozreti nazaj in vsekakor razmisliti o prihodnosti svojega podjetja. Facebook ni več študenstski projekt, temveč projekt, katerega uporabniki skupaj tvorijo prebivalstvo največje države na svetu, skupaj danes že 1,2 milijade uporabnikov. Na njega pa dnevno nalagajo milijarde različnih delčkov informacij in vsebin. Ter na njem preživijo največ odmerjenega časa na internetu.

Danes objavljena napoved – pogleda nazaj – zgodovinske časovnice vašega življenja

Facebook pri 10. letih izgublja svoj “cool”

Facebook se ukvarja s tipičnim sindromom družb, ki postajajo pre-velike in v katerih so hitre spremembe težje. Tudi iz tega razloga je pred dvema letoma močno zamujal pri razvoju mobilnih aplikacij, kar pa se je v zadnjem letu izboljšuje. Filozofija “mobile first“, ki jo je sprejel za svojo tudi 马克·扎克伯格, odpira vrata novim generacijam uporabnikov, katerim je mobilna pametna naprava prvi stik z lastnim internetom. Pa vendar se zdi, da Facebook izgublja svoj “凉爽的” pri tej najbolj pomembni generacij mladih. Generaciji, ki Facebook-u garantira naslednjih 10 let, oziroma prihodnost. Usip 正确的 te generacije je po mnenju sociologov popolnoma normalna stvar, saj se nove generacije vselej upirajo standardom in normam starejših generacij. Ta mladostniški upor išče nove komunikacijske poti in načine. In tudi zaradi tega dejstva pri Facebook-u niso pretirano zaskrbljeni zaradi določenih kazalnikov, ki ne odražajo pozitivnih trendov.

另请阅读: Ali Facebook izgublja svoj cool?!

Preživetje tudi z nakupom – kul – projektov

Facebook ve, da sebe ne more predrugačiti po okusu vseh, zato je vseskozi na preži za zanimivimi projekti. Tako je eden njegovih največjih nakupov v zadnjih letih “Instagram的“, kljub dejstvu, da so ga kupili ostal popolnoma samostojen projekt na svojem področju. Želja po nakupu kul projektov se kaže tudi pri poizkusu nakupa, pri najstnikih izjemno popularne aplikacije, SnapChat, za katero je Facebook ponudil 3 milijarde dolarjev – ja prav ste slišali. In bili zavrnjeni s strani lastnika aplikacije SnapChat.

Zaslužki družbe letijo v nebo

7.7 milijarde dolarjev prihodkov v letu 2013 ter visoki dobički in trend rasti prihodkov, ki je izjemen, podjetju ta hip zagotavljajo tolikšno mero prihodkov, da pri Facebook lahko udobno razmišljajo o strateških potezah in že v samem štartu kupijo kogar koli, ki bi jih lahko na kakršen koli način ogrožal. Hkrati pa razvijajo nove veje projekta kot je aplikacija “Paper”, ki je na voljo od včeraj.

Preberite tudi: Facebook 宣布推出新 Paper 应用

Preberite tudi: 探访7大网络巨头:Facebook

Mark Zuckerberg ob 10 letnici – Facebook-a

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。