继最受欢迎的社交媒体 Facebook 的第一人马克·扎克伯格最近承诺今年计划推出更多独立应用程序后,他们昨天宣布了第一个应用程序的到来。因此,Paper 带来了一种随时随地阅读新闻报道的新方式。
应用程序 纸 naj bi že nekaj let razvijala ekipa 15 ustvarjalcev, ki delujejo pod iniciativo Facebook Creative Labs. Na voljo bo le za iOS naprave in vsebovala bo 19 različnih rubrik, med drugim tudi šport, pop kulturo, tehnološke novosti in zabavo. Slednjo v največji meri prinaša povzetek novičk iz sveta naših Facebook prijateljev (“news feed”), grafično odlično prilagojen branju na pametnih telefonih. Poudarek je na zgodbičenju skozi pretežno slikovni material, s čimer se Facebook, ki mu nekateri napovedujejo zaton do leta 2017, rahlo približuje konkurenčnemu Instagramu. Značilno horizontalno pomikanje skozi vsebine, ki jih lahko približujemo in odmikamo, tako mamljivo vabi k intenzivnejšemu doživljanju utrinkov življenja.
Uporabniki se bodo na želene vsebine lahko naročili, za zdaj pa jih ne bo možno personalizirati, kar pomeni, da bodo vsi naročniki videli enako zaporedje in razpored novic. Poleg tega bodo lahko z možnostjo predogleda tudi sami delili objave, ki bodo vidne tako med vsebinami aplikacije kot tudi na njihovih Facebook profilih. Za razliko od ostalih Facebook aplikacij, pa bo Paper vsaj sprva deloval popolnoma brez podpore oglaševalcev.
Kralj med družbenimi omrežji tako ponovno premišljeno stremi v prihodnost. Povzemajoč nekatere najbolj priljubljene in hkrati najučinkovitejše elemente drugih družbenih medijev ter izpostavljajoč svoje najimenitnejše prednosti ustvarja novo mesto za spremljanje in pripovedovanja zgodb. Paper bo v Applovi trgovini z aplikacijami na voljo predvidoma 3. februarja.
Introducing Paper 从 Facebook 他 维梅奥.