fbpx

Ferrari 296 GTB:第一辆 6 缸法拉利

曾经有一辆 Dino,但由于其 6 缸发动机,许多人并不认为它是真正的法拉利。现在他有了一个“继任者”,尽管“只有”一台六缸发动机,但它将完全证明法拉利品牌的名声。来认识一下 Ferrari 296 GTB,这是一款功率高达 818 马力的插电式混合动力车。

关于新 Ferrariju 296 GTB, nam že veliko pove njegovo ime. Številka 296 se navezuje na prostornino motorja, 2,992-litra, in število valjev- 6. Kratica GTB predstavlja akronim za Gran Turismo Berlinetta. Tako za prvi 6-valjni Ferrarijev avtomobil, ki nosi logotip črnega vranca, saj je imel njegov ″duhovni″ predhodnik oznako Dino.

Z 218 konjskimi močmi na liter motorne prostornine, so po navedbah Ferrarija, podrli svetovni rekord, če upoštevamo zgolj produkcijske avtomobile. Bencinski motor ima 654马力, s pomočjo elektromotorja pa naraste moč na 610 kW (818 konjskih moči) in 740 Nm navora. Zavoljo elektromotorja s 122 kW moči (164 konjskih moči) se najnovejši italijanski lepotev požene od 0 do 100 km/h v vsega 2,9 sekundah. Po 7,3 sekundah pospeševanja, bo ″kazalec″ za hitrost že kazal 200 km/h. Najvišja hitrost znaša 330公里/小时.

电池容量 7,45 kWh 有足够的能量 25 kilometrov električnega dosega. V kolikor bi se odločili za paket Asseto Fiorano, ki med drugim vsebuje veliko delov narajenih iz karbonskih vlaken, znaša teža hibida le 1.470 kilogramov. V primerjavi s Ferrarijem F8 Tributo, je težji za zgolj 35 kilogramov. Ne samo tehnološko, novinec je tudi prava paša za oči in si tudi s tega vidika, povsem zasluži ime 法拉利.

更多信息

法拉利网

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。