fbpx

法拉利 488 Pista:增加压力的新野兽

法拉利 488 Pista

你可以把法拉利 488 Pista 想象成现在的法拉利 488 GTB,被送到健身房进行强化训练,出来时体重减少了,肌肉质量也显着增加。红色美丽的诱人线条隐藏着法拉利工程的巅峰,这将说服许多人购买法拉利 488 Pista,而不是保时捷 911 GT2 RS。

“Telovadnica” in “vaditelji” v Marenellu so poskrbeli, da ima 法拉利 488 Pista kar 90 kilogramov manj v primerjavi s Ferrarijem 488 GTB. Pista tako tehta 1.280 kilogramov, ob predpostavki, da ima nameščeno vso dodatno opremo, ki je ravno tako narejena iz lahkih materialov. Po izgubi teže je prišla na vrsto še moč. Ta se je povečala za 50 konjskih moči in je zdaj mamljivih 711 konjskih moči. Po navedbah Ferrarija je to največje povečanje moči, ki ga je bila deležna katerakoli posebna serija njihovih avtomobilov. Najmočnejši 8-valjni V motor v Ferrarijevi zgodovini je poleg povečane moči dobil še dodatnih 10 Nm navora in ima zdaj kar 770牛米扭矩.


In kako se kombinacija manjše teže in večje moči opazi pri zmogljivosti? Čas, ki ga Ferrari 488 Pista potrebuje od 0 do 100 km/h, je le 2,85 sekunde, čas od 0 至 200 公里/小时 pa zgolj 7,6 sekunde. Kazalec hitrosti se ustavi pri 340公里/小时. V primerjavi s Ferrarijem 488 GTB to pomeni, da je Pista za 10 km/h hitrejši in za 0,25 sekunde hitreje prikaže številko 100 na svojem kazalniku hitrosti. Poleg vsega je inženirjem uspelo povečati silo, ki potisne avtomobil k tlom za 20 odstotkov, kar ga naredi še bolj okretnega in še hitrejšega. Najnovejši lepotec iz Maranella ima še bolj agresiven napev, ki ga je mogoče občudovati v vseh prestavah in skozi ves razpon obratov motorja. Okvirna cena za Ferrari 488 Pista je 30万美元.

Galerija – Ferrari 488 Pista

更多信息

更多信息:
法拉利汽车网

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。