法拉利 BR20 是一款独特的“黑鸦”,基于现已退役的 GTC4Lusso 车型打造。 Unikat放弃了“射击刹车”的后端,取而代之的是更像轿跑车的后端。
Premožna in pomembna Ferrarijeva stranka si je zaželela unikatnega ʺčrnega vrancaʺ. Ferrari BR20 svoje oblikovne iztočnice črpa pri kupejih, ki so jih pri Ferrariju izdelovali v 50. in 60. letih prejšnjega stoletja, predvsem pri modelih z 12-valjnim motorjem, kot sta denimo 410 SA in 500 Superfast. V primerjavi z ʺdonatorskimʺ avtomobilom je BR20 daljši za 76毫米, večina te razlike pa je nastalo ravno v močno spremenjenem 屁股 in strmo spuščajoči se strehi.
Sprednji del modela BR20 je dobil nove in nižje pozicionirane žaromete, navpične elemente v prednji maski in unikatna 20英寸轮圈, ki jih ne boste videli na nobenem drugem Ferrariju. Notranjost je prav tako posebna, v njen pa prevladuje kombinacija dveh različnih odtenkov rjave barve in ogljikovih vlaken. Sedeži so oblazinjeni s temno rjavim usnjem Heritage Testa di Moro, s srebrnimi šivi in unikatnim vzorcem. Zadnjih sedežev ni več, zamenjal pa jih je eleganten odlagalni prostor, ki je narejen iz orehovega lesa in zapira pogled na prtljago v prtljažnem prostoru.
Tehnični podatki o motorju niso znani, lahko o njih sklepamo, glede na avtomobil, na katerem je unikat osnovan. Model GTC4Lusso poganja 6,2-litrski 大气的 V12缸 和 690 konjskimi 权力 和 697 Nm navora, ki se od 0 到 100 公里/小时 požene v 3.4秒 并达到最高速度 335 公里/小时. Cena unikata ni znana, a če sklepamo po donatorskem avtomobilu, ki stane približno 30万欧元, lahko sklepamo, da je moral skrivnostni kupec za Ferrari BR20 seči kar globoko v žep.