Fiskerja smo do zdaj poznali po športnih različicah električnih avtomobilov. Tokrat se predstavlja v bolj limuzinski obliki, čeprav deluje z vidika dizajna prav tako športno kot njegovi predhodniki. Fisker EMotion ponuja visoko raven razkošja, saj tudi cilja na premožnejše stranke, ki bi si morda želele avtomobil na električni pogon.
Fisker EMotion ima nadvse osupljive karakteristike in bo neposredna konkurenca Teslinemu modelu S. 640公里 je namreč razdalja, ki jo lahko prevozi s polno baterijo. Hitrost, ki jo lahko doseže, je 多于 250公里/小时, s tem pa smo že povsem blizu karakteristikam, ki jih imajo limuzine visokega razreda, ki so gnane z motorji na notranje zgorevanje. Fisker je baterijo razvil v sodelovanju z znamko LG in ima eno največjih gostot shranjevanja energije na tržišču. Ima zmogljivost 145 kWh,这是为了 45 % več kot Teslin najmočnejši model, ki ima baterijo z zmogljivostjo 100 kWh. Fiskerjeva baterija se s pomočjo hitrega polnjenja v zgolj 9 minutah napolni za nadaljnjih 200 kilometrov vožnje.
Da je Fisker EMotion privlačen tudi za oči in ne samo za tehnološke navdušence, ni nobenega dvoma. Kako tudi ne, saj je 亨里克·菲斯克 le eden izmed tistih, ki se lahko podpišejo pod dizajn Aston Martina in BMW Z8. EMotion je poln aluminija in karbonskih vlaken, saj je bilo treba težo avtomobila čim bolj zmanjšati, hkrati pa so to luksuzni materiali, po katerih posegajo vsi veliki igralci v avtomobilski industriji. 24-palčna karbonska platišča so paša za oči, še dodatno pa ga popestrijo vrata, ki se odpirajo na svojevrsten način. Fisker EMotion bo na voljo 到2019年底, cenovno pa se bo umestil med limuzine visokega razreda, kot so Mercedes-Benz razreda S, BMW 7 in Audi A8.
阅读更多: 范德霍尔·爱迪生:三轮电动奇迹
Galerija slik: Fisker EMotion
更多信息:
fiskerinc.com