fbpx

Fjällräven 和 Primus:从城市到自然

瑞典人对自然、设计和个人享乐主义有着特殊的态度,似乎自然和与自然的接触永远是第一位的。他们将这种与自然共存的DNA灌输给他们的后代。这都是回到她身边并回到她身边的一部分。 Fjällräven 和 Primus 品牌为我们带来了这一理念的一部分以及品牌愿景的一部分。他们带领一批来自世界各地的记者走出城市,走进大自然。

Zavedanje, kako zelo pomembna je narava, pogosto ni samoumevno. Vse prevečkrat pozabljamo, da časa nazaj ne bomo mogli zavrteti. Da je prav narava naše največje bogastvo, ki si zasluži vso našo največjo pozornost in zvrhano mero čuta. Pri tem se zdi, da so nekateri narodi uspeli v svoj »epigenetičen« zapis na prvo mesto postaviti odnos z naravo. V ustavi imajo namreč zapisano pravico do »uživanja narave« Allemansrätten, ki jim zagotavlja pravico do kampiranja v naravi, pod pogojem, da bo prostor po odhodu ostal neokrnjen. In prav ta pravica, ki je hkrati obveznost, je zapisana v viziji in poslanstvu blagovnih znamk Fjällräven普里默斯, katerih glavna filozofija je spodbuditi ljudi v pravilen in spoštljiv odnos do narave ter jim olajšati bivanje v njej. To počno z izdelavo oblačil ter pripomočkov za preživljanje časa v naravi, a nas hkrati s svojo filozofijo želijo naučiti, da ni treba vedno slediti trendom, da so dobre stvari enostavno trajnostneFjällräven stavi na trajnostni dizajn, ki se odraža v pazljivo oblikovanih ter brezčasnih izdelkih. Takšnih, ki jih boste z veseljem oblekli tudi čez deset ali dvajset let. Bistvo njihove filozofije ne temelji na tem, da vedno želijo biti prvi – temveč želijo biti prvi v sozvočju z naravo. To pomeni, da delajo z materiali, ki jih lahko dobijo iz okolja, ter s trajnostnimi materiali, ki imajo čim manjši vpliv na okolje. Pogled, ki v tem modernem svetu modnih blagovnih znamk ni tipičen

Fjällräven stavi na trajnostni dizajn, ki se odraža v pazljivo oblikovanih ter brezčasnih izdelkih.
Fjällräven stavi na trajnostni dizajn, ki se odraža v pazljivo oblikovanih ter brezčasnih izdelkih.

Nepozabna izkušnja – Užitna dežela »The Edible Country«

Popeljali so nas torej iz mesta v naravo, na gurmansko avanturo, ki so jo oblikovali štirje švedski kuharji z Michelinovo zvezdico v sodelovanju s turistično organizacijo Visit Sweden. Torej posebno kulinarično izkušnjo, saj je na Švedskem okusna zdrava hrana tik za vogalom – v naravi. Ideja je preprosta – spremeniti celotno državo v restavracijo s posebnimi mizami, ki se skrivajo na najbolj slikovitih točkah Švedske ter oblikovati recepturo iz zelišč, ki jih najdemo v naravi ter si iz njih pripraviti nepozabno gurmansko izkušnjo. Vse, kar potrebujete, so sol, maslo in med ter dobra oblačila za preživljanje časa v naravi.
visitsweden.com/ediblecountry/

更多信息

FJÄLLRÄVEN
Podjetje Fjällräven prihaja iz majhnega mesta Örnsköldsvik na Švedskem. Idilična narava mesteca s svojimi dih jemajočimi razgledi privlači navdušence nad preživljanjem prostega časa v naravi in je tako navdih za oblačila in opremo za prosti čas. Poslanstvo Fjällrävna je, da naravo približa ljudem, v svojem pravem švedskem slogu pa se osredotoča na preprostost in praktičnost. Pri razvijanju svoje funkcionalne, trajnostne in brezčasne opreme izraža spoštovanje do narave, živali in ljudi ter svet navdihuje za življenje na prostem.
fjallraven.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。