所谓的皮卡虽然用途广泛,但由于其尺寸,往往无法满足普通汽车用户的日常需求。福特也解决了这个问题,推出了福特Maverick紧凑型皮卡。
Ford Maverick je kompakten in eden izmed najmanjših puck-upov na tržišču. Ker je kompakten, še ne pomeni, da bi bil zaradi tega občutno manj uporaben. Z dolžino okoli 5米 je za okoli 30 cm krajši od modela Ford Ranger. V primerjavi z njim ima tako krajši keson in nekoliko manjšo zmogljivost, kar se tiče obtežitve in teže bremena, ki ga lahko vleče. Dizajn novega Mavericka je sila simpatičen, oblikovan pa je z namenom da impresionira. Oblikovne smernice bi lahko potegnili z njegovim mogočnim ″bratom″ Ford F-150, ki je med pick-upi prava legenda.
Ford Maverick se lahko pohvali z 有用 in skrbno oblikovano notranjostjo. Na voljo je kopica odlagalnih površin, ki jih lahko s pomočjo plastičnih nastavkov spreminjamo po lastni želji. Stikala za upravljanja s stekli so ločena od dela, na katerem počiva komolec, s čimer so oblikovalci naredili dovolj prostora, da lahko v predal v vratih pospravimo litrsko steklenico. Prav tako nam bo to olajšalo spravljanje kolesa na zadnje sedeže, saj bo lahko zaradi teh ″zarez″ le to stalo pokonci. Za nameček bomo v kesonu našli še dve 12-voltni vtičnici in dve 110-voltni vtičnici za vse potrebe domačih mojstrov. Ford Maverick je kompakten, uporaben, ekonomičen in poceni, a ima žal eno veliko pomanjkljivost- na žalost ga v tem trenutku 我不能 pričakovati na slovenskem tržišču.