fbpx

放弃:再见,塑料!这是瑞典个人护理革命!

Form Us With Love, FORGO

瑞典设计工作室 Form Us With Love 推出了新的化妆品品牌 FORGO,该品牌避免使用塑料并减少碳足迹。第一个产品是肥皂,我们在浓缩粉末的帮助下自行混合!

Form Us With Love si z znamko FORGO prizadeva za boljši jutri. Tako so predstavili milo v obliki praška, ki za svoje delovanje potrebuje le vodo iz pipe. V vsaki vrečki je 12 g koncentriranega praška, iz tega pa dobimo 250 ml mila. Ob naročilu nam pošljejo še stekleničko (seveda iz stekla).

Nova blagovna znamka kozmetike FORGO, se izogiba plastiki in zmanjšuje ogljični odtis.
Nova blagovna znamka kozmetike FORGO se izogiba plastiki in zmanjšuje ogljični odtis.

Pri razvoju izdelka je sodeloval laboratorij, specializiran za naravno kozmetiko. Prašek ima tako šest glavnih sestavin, na voljo pa so trije vonji: nevtralni, citrus in les. Vse skupaj je zapakirano v minimalistično estetiko, po čemer sicer tudi slovijo. “Naše poslanstvo je resnična sprememba, to je naše vodilo za vse, kar počnemo pri Form Us With Love. Ta ambicija pa potrebuje čas,” pravi Jonas Pettersson, CEO podjetja. “To pomeni, da se moramo poglobiti, da lahko vplivamo na celotno industrijo, da moramo narediti boljše izdelke v smislu inovativnosti, trajnosti, kakovostne proizvodnje. Le tako bodo to dolgotrajne rešitve.”

“Vidimo lahko toliko izdelkov, ki so zasnovani potratno in neučinkovito,” dodaja John Lofgren, kreativni direktor pri Form Us With Love. “Tekoči izdelki za osebno nego so večinoma voda, in to je sestavina, ki jo imate (verjetno) doma. Zakaj bi jo potem pošiljali naokoli v plastičnih embalažah, če lahko to naredimo veliko bolje?”

Mila FORGO
Mila FORGO

Cilj FORGA je, da ustvarijo trajnostne izdelke za osebno nego z naročnino. Po prvi dostavi lahko tako kupci naročijo le polnila, ki pa bodo prišla v papirnatih ovojnicah. “Milo je za nas le začetek. Tu smo, da naredimo osebno nego bolj trajnostno z manj izdelki,” zaključuje Allon Libermann, vodja oblikovanja in soustanovitelj znamke FORGO.

Galerija: Form Us With Love, FORGO

更多信息

更多信息:
forgo.se

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。