fbpx

GeoOrbital:一种将普通自行车变成电动自行车的电动自行车

Motorizirano kolo GeoOrbital

如今,许多形式的个人交通工具正在经历电动转型,而电动自行车在电动发展中发挥着核心作用。一夜之间,它们成为真正的销售热门,在这么短的时间之后,我们已经看到了电动自行车的替代形式。一个很好的例子是 GeoOrbital,这是一款电动自行车,只需更换前轮即可将普通自行车变成电动自行车。

Poleg avtomobilov so prav 自行车 največji del električne evolucije. Ob opozorilih okoljevarstvenikov o vse večji onesnaženosti ozračja in prežečih globalnim spremembah so kolesa eno najmočnejših ”orožij” v boju proti onesnaževanju, ki v veliki meri odpade na avtomobile, kajti večina mestnih voženj poteka na kratkih razdaljah, ki tudi za netreniranega kolesarja ne bi smele biti prehud zalogaj. A glavni problem, da kolesa hitreje ne razbremenijo cest, je ”stranski produkt” kolesarjenja, to je 出汗, zaradi katerega kasneje oddajamo neprijetne vonjave in se tehnica pri ljudeh, ko gre za pot v službo ali po opravkih, nagne na stran avtomobilov.

Motorizirano kolo GeoOrbital je uporabno praktično na vsakem kolesu.
Motorizirano kolo GeoOrbital je uporabno praktično na vsakem kolesu.

K sreči so inženirji našli alternativo. Ne le v električnih avtomobilih, ampak tudi v električnih kolesih, ki v zadnjem obdobju doživljajo pravi razcvet. Nič čudnega. So priročni (zanje ne potrebujemo garaže), z njimi ne onesnažujemo okolja, so cenejša alternativa mestnim avtomobilom, predvsem pa se z njimi izognemo prometnim konicam in točno vemo, koliko časa bomo potrebovali od točke A do točke B. Električna kolesa so zakon, a imajo dva velika minusa. V večini primerov so precej draga, poleg tega pa še težka kot cent.

阅读更多: Noordung – urbano električno kolo iz Slovenije, ki kolesarstvo povezuje z glasbo


A ne, če si omislite GeoOrbital, motorizirano kolo, ki zamenja prednje kolo običajnega kolesa in ga spremeni v električno. In to v le nekaj potezah. Je namreč poceni (le 435 欧元 je bila cena za zgodnje podpornike 在 Kickstarter 上, v prosti prodaji pa bo cena cca 780 evrov) in izjemno lahko (kolo tehta le 9 kilogramov). V jedru ima nameščen električni pogonski sistem, ki uporablja 500-vatni motor in 3-kilogramsko baterijo 36V (dve dodatni sta tam zaradi stabilnosti), ki zagotavlja 32 kilometrov avtonomije (brez poganjanja, v kombinaciji s poganjanjem pa kar 80公里). Dovoljuje hitrosti do 32公里/小时, montaža pa je tako preprosta kot vpenjanje običajnega kolesa. Reguliramo ga z 控制器, ki ga pričvrstimo na krmilo, uporabimo pa na praktično vsakem kolesu.

更多信息

更多信息:
geoo.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。