即使作为一款概念车,本田 E 也以其可爱而脱颖而出。量产版已经曝光,但特别令人高兴的是它仍然很可爱,我们迫不及待地想第一次在路上看到它。
欧 Hondi E smo že pisali, saj nas je navdušila že v svoji konceptni 形式. Nedolgo nazaj se je predstavila s kamerami namesto vzvratnih ogledal, tokrat pa smo izvedeli še njene ‘tehnične’ zmogljivosti. Elektromotor bo nameščen na 最后一个 osi, s tem pa bo imela Honda E pogon na 最后一个 kolesni par. Na voljo bo v 二 različicah, prva bo imela 功率 100 千瓦(136 马力), 和另一个 113 kW (154 KM) moči。电池容量 35,5 kWh bo zagotovila dovolj elektrike za do 220 kilometrov poti. S 快速地 收费 bo lahko baterija napolnjena, 高达 80%, v 30分钟, kar naj bi bilo dovolj za nadaljnih 177 kilometrov poti.
Honda E bo modernemu času primerno ponujala različne oblike 连接性, z vsem skupaj pa bomo upravljali preko 12.3-palčnega zaslona na dotik. Na voljo bo celo Hondin 数字的 助手. Honda E se bo v svoji popolnoma serijski različici predstavila zainteresirani javnosti na avtomobilskem salonu 在 法兰克福.
Galerija: Honda E
更多信息:
本田西