智能手机用户最烦人的习惯之一就是给食物拍照。宜家在最新的广告中对待自己的正是这些“晚餐快照者”,即为餐桌上的饭菜拍照的人。这则讽刺广告以 17 世纪为背景,由瑞典广告公司 Acne 制作,想象了如果人们像今天一样痴迷于描绘食物,用餐会是什么样子。
宜家 se na primeru iz 17. stoletja norčuje iz instagramske generacije, ki je obsedena s fotografiranjem hrane. Ker takrat še niso imeli ne fotoaparatov ne spleta, Instagrama pa sploh ni bilo, so se morali zadovoljiti z drugačnim načinom portretiranja hrane. In tako se večerja zavleče v noč, ker želi oče svoj obrok deliti s preostalim svetom.
Najprej moral 画家 na platno narisati detajlno sliko hrane, ki je na mizi, nato pa služinčad teče od vrat do vrat in kaže sliko ljudem. Po dolgem obhodu se vrnejo in družini sporočijo, da je ”fotografija” ljudem všeč. In šele tedaj lahko zagrizejo v obrok.
阅读更多: 2017 年新宜家目录
”Obrok je. Ne tekmovanje,” zaključi Ikea svoj oglas. Zdaj pa to prespite.